Gå til innhold

Kutteskiver for dremel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takler kutteskivene på clas ohlson for dremel, et chieftec kabinett? Fikk en billig dremel i posten og kutteskivene som fulgte holdt i ca 2cm i plata.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde null problem på kabinettet mitt, men eg har ein B&D wizard...

kappeskivene er av typen B&D 16"x0,25" standard cut-off dics

Skrevet

trur skivene mine tilsvarer 20-5766 hjå clas ohlson (ser slik ut, er ikkje sikker), men eg vil nok trur at diamantskivene er bedre....

Skrevet

ok, er vel ikke dremelen det kommer an på når det gjelder slitasje av skivene da.. men de på clasern burde da holde? "diamant-kappeskiver" og greier... :woot:

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn pakke med 36kappskiver..det var den de anvefalte..de holdt til hullet i sida og utsaging av nicket mitt i toppen..

Skrevet

Min erfaring med Clas Ohlson og kappeskiver i kabinett var å ikke bruke de tynneste, men de skivene som var hakket tykkere.

Ikke full gass på dremel'n, mer halv gass.

Ikke presse skivene og skjære med trykk, men la de spise seg innover.

Ta på deg noe værnebriller, solbriller, skibriller e.l.

Når de skivene knekker fyker deler rundt om.

Skrevet

vet bare at orginale dremel diamant kuttskiver er meget god kvalitet, skal selv teste olson sine diamant kuttere neste gang.. dem er vertfall billige. org dremel diamant koster rundt 220 stk.. :(..

tips: bruk vippesag til viftehull i pc kassa di. puss deretter med dremel el. lign. til slutt...

Skrevet

seff bruke jeg vippesag til viftehull, men det er foreløpig snakk om et kinesisk tegn og et symbol i sida da...

Skrevet

Fordi de knekker, eller at du sliper de ned ?

Min erfaring er at så lenge en ikke legger press på og tar seg god tid, så varer skiven til den er så liten at den blir vanskelig å jobbe med, og jeg får kuttet en god del før skiven blir så liten.

Skrevet

Jeg har aldri knekt en skive under skjæring, knun hvis jeg har slengt fra meg dremmelen, De skivene har jeg testa meg frem med. holder ikke lenge uansett. Man må ha noen forsterkede noen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...