AlfJ Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Hvilket headset er det beste til gaming og hvorfor er det bra? Tenker mest på Logitech G35 siden jeg har alt annet utstyr i G serien. Men hva mener dere? Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Uten tvil Beyerdynamic...DETTE Helt utrolig lyd.... Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Steelseries Siberia v2 imo. Edit: Glemte å si hvorfor de er bra: Comfy: Satt 10 timer strekk med de på uten og merke det noe særlig(tiden flyr når du spiller Dragon Age ) Bra lyd og bass Utdrabar mic så den kan brukes til MP3 spillere etc Sexy Ledning forlenger inkuldert Du kan se video her: Toburk: 2 779kr er vel litt i overkant for fleste for et headset Endret 24. januar 2010 av Gunpig Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Steelseries Siberia v2 imo. Siberia er veldig behagelig å ha på seg ja. Lydkvaliteten er det heller ikke noe å utsette på. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har G35 og synes du får mye for pengene, g-knappene er bare tull (de som man får med på headsettet), men lydkvaliteten er kjempeflott og det er stilrent å billig Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har ett Creative Fatal1ty Gaming Headset. Er utrolig fornøyd med lyden, men de kunne gjerne vært litt større (putene er litt smale). Etter noen timer med spilling så gjør det litt vondt, men det er ikke værre enn at man bare tar de av seg en liten stund. Egentlig ikke noen fàn av Fatal1ty, men det var det eneste gaming headsettet innenfor budsjettet da jeg trengte headset. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Steelseries 5H uten tvil etter min erfaring. -Kan høre på musikk med veldig bra kvalitet og bra bass. -Hvis du gamer cs, cod eller hva det skulle være så hører du motstanderen din veldig lett. -Bra kvalitet på micen -Smart justering for mic og volum på ledningen. -Veldig komfortabel! -hvis det er noe interese for høyt volum så er får du det høyt nok med 5H -Kort standar ledning, men følger med lang ekstra ledning I motsetning til Logitech G35 så veit jeg ikke. Har ikke prøvd headsettet. Lenke til kommentar
AlfJ Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Har lest noen kommentarer på YouTube om at det er skurring i den høyre øreklokka på G35? Er det bare på de første modellene? Er det fikset nå? Endret 25. januar 2010 av AlfJ Lenke til kommentar
Shelfen Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Sennheiser HD 650 til 3000kr funker fett til Gaming, Multimedia og Musikk. Det et must å skaffe seg en hodetalefon forsterker og DAC med USB Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Har Sennheiser Pc 350, veldig behagelig, store klokker med gode puter rundt. Kan sitte med dem i timesvis. https://prisguiden.no/produkt/94284 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Steelseries 5H V2. Lenke til kommentar
AlfJ Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ha G35 eller Steelseries siberia v2. Noen som kan hjelpe. Gamer mest COD, WOW og CSS. Spiller og endel musikk og er opptatt av komfort. Vil kunne ha de på i 3-4 timer i strekk uten å merke det i ørene. :-) Endret 26. januar 2010 av AlfJ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg har Steelseries Siberia og er svært fornøyd. Står ikke hvilken versjon det er, så tipper v1. Shelfen: Betaler du 3000,- spenn for et headset? Jøss... jeg syntes 600,- spenn var rådyrt... Lenke til kommentar
AlfJ Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hvordan kan siberia v2 måle seg med G35s 7.1 surroundsound? Hva har siberia V2? Og noen som vet om Logitech har fikset opp i den mye omtalte skurrende høyreøreklokka? Har også et rimelig nytt og dyrt hovedkort med innebygd lydkort. Vil det sansynlygvis være bra nok til å gi full effekt av siberia V2? Må jo også da bruke forlengeren. Vil den ødelegge noe av effekten? Må jo liksom skjøtes. Endret 26. januar 2010 av AlfJ Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har ikke skurrelyd i g35, men merker at headsettet er på etter tre fire timer. men det gjør jeg med headsett til over 2000 lappene og Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Plantronics Gamecom 777 er utrolig bra. Test fra Gamereactor: http://www.gamereactor.no/gadgets/115629/T...om+777+headset/ Endret 28. januar 2010 av Robinvi Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Shelfen: Betaler du 3000,- spenn for et headset? Jøss... jeg syntes 600,- spenn var rådyrt... Inntekt og prioritering Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Selv bruker jeg G35 og er meget fornøyd med det. Ingen skurrelyd som du beskriver heller. Sikkert bare på de første versjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå