Gå til innhold

Post dine beste Chatroulettebilder!


EspenFe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Chatroulette aner du ikke hva som skjuler seg bak OK-knappen

 

Hehe

 

Prøvde chatroulette etter å lest om det her inne... og etter en rundt 20 next trykk kom det opp en fyr som hadde hengt seg selv i stuen.. Det er faen lite kult å se på, tro meg. Burde vært en report knapp eller noe for det der ble faen i drøyeste laget. Kan trygt si at det satt en liten støkk i meg ja.. syke syke ting..
Endret av Jason Something
Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål om manycam, dessverre, men jeg er sikker på at det ikke er blitt spurt om før (håper jeg ihvertfall).

 

Jeg finner fram til custom desktop og alt det der, men når jeg har tatt den på den filmen jeg vil ha, så går det ikke an å få det fram på chatroulette. Prøver å stille det inn på cam på cr, men da kommer bare det vanlige kameraet mitt opp. : / What to do?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Synes hele chatroulette mister litt av morroa når det er tilsynelatende lett å manipulere videoen som vises. Men for all del, det er jo en del ekte rariteter også, men dog.

Lenke til kommentar
Synes hele chatroulette mister litt av morroa når det er tilsynelatende lett å manipulere videoen som vises. Men for all del, det er jo en del ekte rariteter også, men dog.

 

 

Helt enig, det bør være akkurat som Omegle, to anonyme og random personer som blir plassert i en bås hvor de kan snakke sammen i fred, syns også kamera fjerner litt av sjarmen? Jeg vil vel kanskje ikke vite hvem jeg snakker med, eller hvordan personen ser ut? Mister litt av mystikken da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...