Gå til innhold

Din MW2 statistikk i bilder!


Anbefalte innlegg

3 dager played, høyt oppe i første prestige og så mange kills? No offense, men jeg er skeptisk :p

 

No problemo. Da jeg postet det samme bildet i hoved-MW2-tråden så var det mange skeptiske da og så du er ikke alene.

 

Men jeg er ikke enig i at ranken min er veldig høy pga jeg ventet lenge på max level før jeg prestiga. Antall kills per min er jeg enig i er høyt, men det er jo takket være de latterlige killstreak-rewardsa. Av den samme grunn så ser du at jeg har lite HS selvom jeg bare bruker assault rifles med FMJ.

 

Det er bare å adde meg på steam hvis du vil: sure_up

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tar "normalt" 50 timer å gå en prestige på vanlig måte, men det går fint å gjøre det på 20 timer også, hvis man bare jakter på XP istedet for kills. Antall kills per minutt er det ikke noe å si på, det er høyere på lista uten at det har blitt nevnt tidligere, så ingen trolling nå da :) Det finnes tross alt flere ferdighetsnivåer å ligge på!

 

-Øivind-

Lenke til kommentar
3 dager played, høyt oppe i første prestige og så mange kills? No offense, men jeg er skeptisk :p

 

No problemo. Da jeg postet det samme bildet i hoved-MW2-tråden så var det mange skeptiske da og så du er ikke alene.

 

Men jeg er ikke enig i at ranken min er veldig høy pga jeg ventet lenge på max level før jeg prestiga. Antall kills per min er jeg enig i er høyt, men det er jo takket være de latterlige killstreak-rewardsa. Av den samme grunn så ser du at jeg har lite HS selvom jeg bare bruker assault rifles med FMJ.

 

Det er bare å adde meg på steam hvis du vil: sure_up

Jeg tror deg. Skeptisismen skyldes nok min "menneskelige svakhet" og litte jantelov...jeg hadde aldri klart en slik ratio selv, og det ligger SÅ langt over mitt nivå at jeg automatisk blir skeptisk :p

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar
Syntes det er veldig imponerende å ranke så fort med såpass mange kills og såpass få kamper. Hvordan får han det til? Ground war?

Ground war, HQ, SnD tenker jeg? Men det er jo ikke mer enn drøye 30 kills per kamp da, så er ikke monster-runder vi snakker om. De fleste har hatt maaange slike runder alt hvis ikke jeg tar helt feil

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981287349

Tar det mest rolig og prøver å få mest headshots, så her er listen min.

post-135605-1265972060_thumb.jpg

Bare for å hjelpe trådstarter:

 

K/D Ratio: 1,25

HS Ratio: 6,05

Killstreak: 27

Kills/hour: 98,9

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Antar win streaken kom da jeg spilte FFA kun første måneden, aldri mer enn maks 2-3 på rad nå. Sliter med lag og/eller kommer på lag med folk som er mye dårligere enn meg (som regel klarer jeg kun å joine runder som er nesten ferdige, der det laget jeg kommer inn på ligger under 12 flagg og liknende, med 2 min igjen av runden), mens motstanderne er mye bedre. Virker som IWnet har fått det for seg at jeg er mye bedre enn det jeg er, og dermed havner jeg som eneste mer eller mindre gode spilleren på mitt lag, mens samtlige på det andre laget er gode. Jeg klarer som regel å få positiv ratio, men klarer ikke vinne matchen når jeg i 9/10 runder er den eneste som gjør noe.

post-59595-1265975199_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Kan laste opp en 2.8 kd på ps3 hvis du begynner å opdatere.

Men vil også ha separate lister mellom pc og konsoll, da det finnes så mye fusking på PC.

 

**leste at du skulle oppdatere.

Ja, men da mangler jeg kun 8 stykker på PS3 for en topp10 liste :) Som du skjønner er det ikke mange av konsollbrukerne som er inne på HW for å snakke om spillet, og uten deltakere blir det vanskelig med lister :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...