Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med min gamle Intel 486 DX2 66 Mhz ?


Zuul

Anbefalte innlegg

Ja, hva synes dere jeg skal gjøre med den ?

Den er i helt perfekt stand.

Det fins ikke en ripe på den (akkurat som ny)

Har aldri vært kjølepasta på den heller.

Skal jeg beholde den som pynt ?

Eventuelt ramme den inn ?

Ødelegge den ?

Beholde den til den blir et samlerobjekt ?

 

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hiv den på dynga sammen med alle pentiumene som ligger der..

 

Enten hiver du den nå, eller så hiver du den om noen år :D

 

Eller så gir du den til barnebarna dine, og så kan de selge den når de blir noen gamle kroker som er pengelens. Da er den sikkert verd 1000 kr eller no. Da er den en antikvitet...

 

Eller du kan sette 40 volt, 60 amp. på den. Du skal tro det gnister...

Lenke til kommentar

Hvorfor mener alle at den er verdt 1000kr? En 486pentium er IKKE verdt 1000kr med mindre du får med en 17" skjerm.

 

Har selv en p2 350mhz som jeg verdsetter til 7-800kr inkl alt utstyr (skjerm inkl) Men og bruke den til noe Firewalldeling av internett elns er lurt. Som holder på ADSL linja di mens maskinen går ned for crash..

Lenke til kommentar

Den kan sikkert bli et morsomt overklokkingsprosjekt om du investerer i vannkjøling eller flytende nitrogen. :p

 

Nei, seriøst. Bruk den som brannvegg eller mailrelay. Det er den kraftig nok til. Eventuelt en bitteliten proxy om du stapper inn et par okei nettkort og litt ram?

Lenke til kommentar
Hvis du setter den feridg opp for noen med firewall router osv så kan du nok få 6-700kr for den. For litt over 1000kr får man jo en ferdig løsning

hey, det er snakk om en 486-dx her. Tror neppe at du får noe får den saken. Jeg kjøpte meg en Pentium 100MHz, 64MB RAM, 4.2GB HD, Panasonic 5G 17"skjerm (som jeg bruker nå), mus/tastatur/høyttaler for 300NOK. 486'er og Pentiumer dumpes overalt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...