Gå til innhold

XSPC res.top for dcc lekker, andre med lignende problemer?


Anbefalte innlegg

Hei! forrige helg var jeg på lan da jeg brått opptaget at det var vann i bunnen av kabinettet. Jeg så litt rundt og oppdaget fort at det dryppet vann fra det ene hjørne av Tanken som er limet fra fabrikk. Dette er det første systemet jeg har bygd og kjørt i 1-2 mnd nå. Kan denne lekasjen komme av at jeg brukte frostvæske i systemet (30%konsentrert) Dette så pcen ikke skal fryse blir den stående ute i kulda en stund. Har sett andre med samme problem med XSPC sine produkter men xspc sier at glykolbaserte produkter er ikke et problem. Noen andre med lignende erfaringer? bør jeg slutte med glykolbasert frostvæske? Frostvæsken var standard biltema. Har bestilt meg et dual 5,25" bay res med plass til 1 dcc pumpe... Håper ikke det samme problemet vil komme med dette.

 

Og her et bilde av uhellet:

17012010118.jpg

Endret av Olle0047
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det ikke lekkasje mellom pumpen og "toppen" men mellom toppen og tanken. Hvis du ser på bildet , 2mm over gjengene fra skruen som kommer nedenfra så er tanken og pumpetoppen Lima sammen der... og det kunne jeg sikker. Tetta med fugemasse men vil ha det til å se bra ut også.... takk for svar anyway og har allerede sendt toppen tilbake til chilled-pc for rma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...