Gå til innhold

FA: 24.01.10 v Stoke City, Britannia Stadium


Prinz Poldi

Vår beste idag?  

18 stemmer

  1. 1. Vår beste idag?

    • Lukasz Fabianski
      0
    • Francis Coquelin
      0
    • Sol Campbell
      13
    • Mikael Silvestre
      0
    • Armand Traoré
      1
    • Cesc Fabregas
      1
    • Craig Eastmond
      0
    • Denilson
      1
    • Theo Walcott
      0
    • Jay Emmanuel-Thomas
      1
    • Carlos Vela
      0
    • Andrey Arshavin (sub)
      0
    • Aaron Ramsey (sub)
      0
    • Eduardo (sub)
      1


Anbefalte innlegg

Vanskelig å svare når du legger så mye ord i munnen på meg. Vi kan til enhver til score med Cesc Fabregas på banen. Hell, vi er et bedre fotballag enn Stoke på alle plan. Før pause når det var spilt 41 min sa jeg aldri noe om.

Var da jeg skrev innlegget mitt, så.

Les innleggene dine igjen, og se om du skjønner dem.

 

Flere som har vært imponert over JET idag? Synes han har vært god, debut og allting. Har klart seg godt som midtspiss, holder godt på ballen og gjør seg ofte spillbar når ballen er på midten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vanskelig å svare når du legger så mye ord i munnen på meg. Vi kan til enhver til score med Cesc Fabregas på banen. Hell, vi er et bedre fotballag enn Stoke på alle plan. Før pause når det var spilt 41 min sa jeg aldri noe om.

Var da jeg skrev innlegget mitt, så.

Les innleggene dine igjen, og se om du skjønner dem.

 

Flere som har vært imponert over JET idag? Synes han har vært god, debut og allting. Har klart seg godt som midtspiss, holder godt på ballen og gjør seg ofte spillbar når ballen er på midten.

Skjønner hva du mener. Så klart kan vi score med Fabregas på banen, men det var gått 41 minutter og vi hadde ikke hat ett eneste skudd på mål (!). Derfor skrev jeg at vi trengte å bytte inn Arshavin m.fl for å klare å score. Så rett etter jeg hadde skrevet det, scorte vi :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...