Gå til innhold

Liverpool FC - Reservelagstråden


ErlendRU

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Absolutt, stor fan av han. Bare de minuttene han har fått for førstelaget mot Fiorentina, Unirea og Wolves har han jo vist at han takler nivået godt allerede. Fikk jo til og med en riktig så lekker assist. Jeg kommer hvertfall til å bli utrolig skuffa om han ikke får prøve seg mer etterhvert.

Lenke til kommentar

Her kommer jeg hjem fra landet Bergen etter en snartur på kurs, det første som skjer når jeg logger på Eseason er at United kliner ballen i nota!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FAen!

 

Jau, vi har et veldig "svekket" reservelag, så vi får se hvordan det går. Spennende å følge vår nye finske skogvokter. Ser ut som han har fast plass nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja, reservene vant i dag og sikret 3. plassen så vidt jeg også kan bedømme. Overall en bra sesong av de nest-beste, bortsett fra en liten down nå i det siste har vi vært i toppen av reserveligaen gjennom hele sesongen.

 

Dalla Valle scoring i dag også, har tro på den gutten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For ikke å snakke om Ayala og Kelly. :) Den enda yngre Andre Wisdom virker også til å være et bra talent. Så vi har nok av talenter på midstopperplassen hvertfall.

 

Kan egentlig ikke huske at vi noen gang har hatt så mange lovende spillere på U-18 og reservelaget. Håper spillere som Wisdom, Ince, Suso og Tony Silva får prøvd seg på reservelaget neste år.

Lenke til kommentar

Hadde helst sett at vi hadde beholdt San Jose, han kommer til å bli god. Men ser jo at han heller vil dit han allerede er fast på førstelaget enn å måtte kjempe seg inn i Liverpool mot alle andre som er foran og sammen med han på reservelaget.

 

Liker utviklinga veldig godt jeg også, fått inn masse bra ungdommer i det siste. Lover godt. Spesielt at vi har fått inn flere engelskmenn er veldig positivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...