Gå til innhold

Stargate SG-1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MacGyver er helt ok, men det blir litt teit når han fikser en M1A1 Abrams ved hjelp av en blikkboks, litt tanntråd og litt ståltråd liksom..

 

Øy!! Serriøst Du disser ikke MacGyver ass!!! Det var jo sånne ting som det der som gjorde Maccær`n til helt!! 8)

Lenke til kommentar
Kan dere likesågodt  se på Xena eller Hercules a ??  Samma ELENDIGE kvalitet på seriene!

 

nei

ekke samme kvaliteten på serien

sg1 er faktisk utrolig morsomt

og bra laget(hakke sett noen store feil enda)

har sett ferdig sesong 6 nå og gleder meg til sesong 7

 

 

Sesong 7 kommer 13 Juni 2003 :)

Det er snakk om at det blir "hvertfall" 8-9 sesonger..

Jeg skulle foresten offret arbeids livet mitt om jeg fikk nye stargate episoder resten av livet, best Pc hele tiden og spill for evig, seff et hus og leve i også da, og et gigantisk sosialt lan :)

 

Og ja det er Richard Dean Anderson som spiller i SG-1!

Lenke til kommentar

BTW: folks, den modden til OFP er ikke ferdig, bare under utvikling, men kommer ut i løpet av året. Den inneholder masse, staffweapons, zatnickatels som sidearms, deathgliders, M.A.L.P's, stargates som virker med DHD, SGC, og skins til Col. O'Neill, Teal'c, Maj. Carter, dr. Jackson, og mest sannsynlig Jonas, det nyeste medlemmet i SG-1. Så det er bare å glede seg. og forresten, det er en preview med en statisk Stargate og en DHD, med andre ord, det er bare modellene, de gjør ikke annet en å stå der, og du kan få tak i P90, som er SG-1's hovedvåpen. Det fulgte også med en soldat med staffweapon, som het jafar (:lol:), men den virka ikke, den manglet en fil som jeg ikke fikk tak i.

 

jeg sier igjen GLED DERE!!!

Lenke til kommentar

Tel'Ma Tek , Phreak^,

er ganske sikker på at det er Tel, og ikke Tek

si at Tel'Ma Tek betyr "hei jaffar" eller.no

så må alle ordene ha en forskjellig menning, ellers ville det da blitt om Tek betydde Jaffar,

"Jaffar Hei Jaffar" [kunne jo være men mest sansynlig betyr det Hei Jaffar eller Hei Kriger eller.no...]

men jeg tror Tel'Ma er et ord..

err rotet post ja.. er ikke noe sææærlig god til og forklare:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...