Gå til innhold

Stargate SG-1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er visst en SG-1 mod til Operation Flashpoint, hvis jeg ikke tar helt feil...

 

Tror den lå på www.opflashpoint.org

 

Det eneste Stargate inspirerte spillet jeg vet om er opf modden og et SNES spill...menne siden vi snakker om SG-1 så bør dere vite at neste Sesong begynner 15.juni :woot::woot:

Lenke til kommentar

Hadde vært bra tøft om noen hadde slengt fram et SG-1 spill mener nå jeg!

 

Bare tenk en blanding mellom FPS, hvor man løp rundt på forskjellige verdener og plaffet ned aliens og hjalp folk, med en liten touch av Splinter Cell, hvor man f.eks snek seg rundt på romskipene til de...alien-greiene med den slange-tingen! Musikken er selvsagt tatt fra filmen/serien, og grafikkmotoren er fra HL2 eller Doom3! :D

 

*Drømme.....*

Lenke til kommentar
Ja,er ikke det den serien der han derre Richard dean anderson som  

spilte macgyver har en av hovedrollene? :)  

Richard dean er dritrå!!  :o

Jeg er ikke sikker på om det er han, ettersom at jeg ikke følger med på serien, men må si meg enig; Richard Dean (hvis det var han, for jeg hadde faktisk glemt navnet :shrug:) og MacGyver er dritbra.

Lenke til kommentar
Kan dere likesågodt  se på Xena eller Hercules a ??  Samma ELENDIGE kvalitet på seriene!

 

nei

ekke samme kvaliteten på serien

sg1 er faktisk utrolig morsomt

og bra laget(hakke sett noen store feil enda)

har sett ferdig sesong 6 nå og gleder meg til sesong 7

Lenke til kommentar

SG1 virker som en-av-de-seriene-som-tv3-sender-seint-om-natten-for-å-fylle-inn-program-tid, men jeg begynte av en eller annen grunn å se på det, og det var ganske greit å se på :) Følger ikke med slavisk, men jeg ser nå de episodene jeg ka. Virker som det har gått repriser i det siste.

 

Tenk at de sender nye episoder rett før sommeren :woot:

Lenke til kommentar
MacGyver er helt ok, men det blir litt teit når han fikser en M1A1 Abrams ved hjelp av en blikkboks, litt tanntråd og litt ståltråd liksom..

Ja, ganske enig. Men så på det helt til jeg var elleve, og jeg mener fortsatt at jeg lærte mye av å se alle de epsodene, samtidig som det var svært artig.

Lenke til kommentar

Det er en god stund siden jeg fant den, men hvis du går inn på opflashpoint.org og klikker på 'Site search', og deretter søker på Stargate under News så får du opp det som er der.

 

For øyeblikket ser det ikke ut som om det er noe særlig mer enn en betaversjon pluss noen bilder av det, men det ser ganske bra ut! :D

Lenke til kommentar

Stargate SG-1 rocker alt av serier som noen gang er laget. Den er enkelt og greit genial!

Og synes der er veeldig på tide med et bra stargate spill, både multi og singel player.. :D (ikke bare mod..)

 

Richard Dean Anderson er veeldig genial foresten!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...