Gå til innhold

MIST 800W kortslutter sikringen? (+Cred til Netshop)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nå hatt min nye pc i snart 4 uker, og i dag tidlig skjedde det noe uventet.

 

I det jeg trykker på "På" knappen på pcn, kommer det et lite poff, og sikringen i kjelleren går. Jeg blir selvfølgelig litt engstelig, og går opp og ordner sikringen, og prøver igjen.

Fortsatt går sikringen, men denne gangen uten noen lyd. Prøvde forskjellige kontakter, og også i andre rom, men intet hell.

 

Det neste jeg gjorde var å ringe Netshop, de jeg kjøpte pcn hos, og forklarte dem om problemet. De spurte med en gang om jeg hadde en MIST 800W, og sa det var mange som hadde hatt samme problem.

 

Fikk med en gang beskjed om at jeg skulle komme med pcn, så ville de bytte psu gratis. Fikk også bytte til en Corsair 850W for 80kr mellomlegg. Synes dette var meget greit gjort av netshop, ettersom det bare var mine ord over telefonen de hadde å gå etter.

 

 

Nå til saken, har noen en anelse om hva som kan ha forårsaket dette? Har hatt 3 maskiner gående i kjelleren samtidig, i samme rom, 6-7 eksterne disker, varmekabler i gulvet etc, så tror ikke det er for lite strøm som er problemet. På forhånd takk for innspill, og beklager for alle de skrivefeil som garantert er i teksten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...