Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er den lengste tiden du har hatt sex på?


Anbefalte innlegg

Gjest sexaction

Samleie er når du deler leie sammen med noen. De fleste bruker det til å prate om sexuelle hendelser, men i ordets rette betydning handler det kun om å dele ditt leie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror igrunn noen av dere plusser på en del minutter da et gjennomsnittlig samleie er på rundt 7 minutter :p

 

4 min har jeg lest faktisk;)

 

 

Men hvem er det som gidder holde på i over en time? Det blir jo bare gørr kjedelig å vente med å komme. Det beste er å holde på i så godt tempo som du klarer og så komme etter 15-20 min ca.

Lenke til kommentar
Jeg tror igrunn noen av dere plusser på en del minutter da et gjennomsnittlig samleie er på rundt 7 minutter :p

 

4 min har jeg lest faktisk;)

 

 

Men hvem er det som gidder holde på i over en time? Det blir jo bare gørr kjedelig å vente med å komme. Det beste er å holde på i så godt tempo som du klarer og så komme etter 15-20 min ca.

Kalles nyforelsket og multiorgasmisk ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror igrunn noen av dere plusser på en del minutter da et gjennomsnittlig samleie er på rundt 7 minutter :p

 

Nå handler strengt tatt tråden ikke om hvor lang tid forumbrukerene bruker på et gjennomsnittlig samleie, men heller den lengeste tiden de har gjennomført et bestemt samleie på.

 

Jeg tror riktig nok noen inkluderer pauser, forspill og flere runder i beregningen sin som da får det lengste ''samleiet'' de har gjennomført til å vare noen uker og timer. Dette er juks.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...