Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er den lengste tiden du har hatt sex på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen av dere som spiser mellom hver gang da? Kommer vel ikke 17 ganger etter hverandre i 5 timer uten mat og drikke i mellom der! Jeg personlig blir dritsulten og tørst.

 

Har aldri tatt tiden på selve in/out, men med forspill, kosing og pause har jeg holdt på fra ca. 1100 til 1600. Det her er en stund siden, men jeg husker fremdeles datoen og klokkelsettet, for dette er dagen etter jeg mistet jomfrudommen(og da varte det 11,7 sek vil jeg tro).

Lenke til kommentar
Ingen av dere som spiser mellom hver gang da? Kommer vel ikke 17 ganger etter hverandre i 5 timer uten mat og drikke i mellom der! Jeg personlig blir dritsulten og tørst.

 

Har aldri tatt tiden på selve in/out, men med forspill, kosing og pause har jeg holdt på fra ca. 1100 til 1600. Det her er en stund siden, men jeg husker fremdeles datoen og klokkelsettet, for dette er dagen etter jeg mistet jomfrudommen(og da varte det 11,7 sek vil jeg tro).

 

Og du mener at mat og drikke ikke går ann under sex? Da snakker jeg inkludert forspill og kosing OSV

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Skjerpings gutta! Har selv holdt på i godt over halvannen time. Uten foreplay. Er jo null stress! Klokka går jo så fort atte..

Dersom kvinnfolket er helt utslitt og jeg allerede har kommet én gang, så ser jeg ingen grunn til å humpe videre i all evigheten for forrårsake brannsår der nede. Er man ferdig så er man ferdig. Ikke noe jeg gidder å ha en intern konkurranse med meg selv om hvor lenge jeg holder ut :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...