Gå til innhold

Newbie leter etter trainer..


Anbefalte innlegg

Hei.

Er vel egentlig ikke noen newbie, men jeg spiller SinglePlayer..

Kunne godt tenkt meg litt flere brett i Spesial OPS, og prøvde derfor flere forskjellige trainere.. Men alle sammen blir avbrutt av Valve går jeg ut ifra..

 

Ser også at det finnes "unlockere" til dette spiller.. Men, er det flere enn meg som spiller hjemme, SinglePlayer ? Som vet om en Trainer som funker ?

 

Jeg er for dårlig til å spille online uansett..

 

Mulig det har noe med versjon å gjøre, men jeg har heller ingen anelse om hvilken versjon spillet mitt er, finner ingenting om det i Valve-vinduet.. Så det kan jo være at det er feilen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke det at jeg ikke klarer å spille. Men jeg kronisk syk, og klarer rett og slett ikke hastigheten i spillene.. Prøvde MP også, men det ble helt umulig..

 

Jeg er rett og slett for gammel og treg.. Men som ufør så vil jeg gjerne ha noe å gjøre, og jeg liker datapill.. Har spilt siden Wolfenstein 3D og Doom 2 sine dager..

Er ikke interessert i å spille online, derfor jeg spør etter singleplayer-trainer.

 

Trenger vel ikke hetse meg for det..

Endret av Priest32
Lenke til kommentar

Takk..

Håper bare noen vet om en trainer som virker i Single Player da..

 

Kom meg gjennom "Campaign" -letteste grad, med nød og neppe..

Men vet ikke helt om det er min taktikk som kan være feil ? Jeg skal liksom prøve å ta ALLE !! Uten unntak, prøver jeg å rydde unna alle jeg kommer over, men vet ikke om spillet er et sånn "spawning" spill, hvor folk bare popper opp uansett hvor mange du dreper..

Hvis jeg spiller mer taktisk, og skyter mindre og beveger meg mer kanskje ?

 

Send gjerne tips om slikt..

Lenke til kommentar

Jeg har nesten bare spilt online, men jeg merket fort en taktikk som funket ok i campaign.

Å prøve å ta alle funker ganske dårlig, hvertfall for meg. Jeg fant ut at å bruke lagkameratene man har med seg for alt de er verdt, funket bra. Jeg prøver å ta ut fiender fra langt hold eller medium avstand, men jeg løper aldri inn i klynger. Og ja, det er jo et strategi/shooter spill, altså må man kombinere disse.

Lenke til kommentar

Er ikke så mye tips kanskje, men angående spawning i single player. I MW2 er det ikke uendelig spawning, dvs det er et fast antall fiender som er på hvert sted. Når disse er drept, så forblir de døde. Om du sliter med å komme videre, kan det kanskje lønne seg å ta det rolig, og ta dem en etter en. Selv om de ikke spawner for evig, så tror jeg det er litt tilfeldig akkurat hvor de spawner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...