Gå til innhold

tusser og troll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du her om du ikke engang spiller? Er du kun ute etter å lage bråk / rakke ned på andre. Er det virkelig slik det virker for deg? "De bad om det, så derfor var det fritt frem for meg å ta meg godt til rette!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gakks det der er bullshitt.

Head = 245 fra Triumph

Neck = 232 fra HC

Shoulders = 245 fra Triumph eller 264 fra AH

Chest = 245 fra AH eller 232 fra Triumph

Wrist = 264 fra AH eller 245 fra AH eller 232 fra HC

Hands = 232 fra Triumph

Belte = 232 fra HC

Legs = 232 fra Triumph eller 264 fra AH

Feets = 264 fra AH eller 232 fra HC

Finger 1 = 245 fra Triumph

Finger 2 = 232 fra HC eller 264 fra AH

Trinket 1 = 245 fra Triumph

Trinket 2 = 232 fra HC

Mainhand = 232 fra HC eller 251 fra Battered hilt

Ranged Slot = 232 fra HC eller 245 fra Triumph eller 264 fra AH

(Offhand = 232 fra HC)

når man har 16 items har man 235 AVG ilvl. å da har man bare brukt Triumph og det som dropper i heroic's. og vist man da legger til alle frost emblems man har fått på denne tiden og kansje legger i 10k gold. så sitter man med godt og vell over 240 AVG ilvl

Syntes det er veldig bra når det i åpningsposten står "kun fra heroics" og så kommer anklager om bullshit fulgt av en liste der AH er tatt i bruk. ;)

Skrevet

LF MORE PEOPLE TO JOIN GUILD, COME EVENTIDE POND FOR INSPECT, I HAVE GS ADDON SO YOU DONT WORRY ABOUT THAT, ONLY REALLY GOOD PLAYERS

Sorry, men dette er bare helt feil måte å gjøre alt på, for det første så leste jeg i tråden at dere har utrolig dårlig progress, progress på lik linje med en middels dårlig pug - det setter dere ikke i posisjon til å kreve noe som helst fra folkene som apper til dere. Om man skal kunne få gode folk fra starten når man søker etter folk så må man ha noe å tilby, noe dere etter alt å regne ikke har.

Om du absolutt vil drive en guild så start fra starten, recruit middels bra gearete folk, spill med de, lær de å kjenne også kommer gearet med tiden - om dere er så heldige å få inn en god spiller (sier heldig for ingen gode spillere ville appet til dere) så er han verdt 10000x mere en den scruben med høy GS.

Skrevet (endret)

http://no.wikipedia.org/wiki/Troll

"Et troll er en samlebetegnelse for flere typer menneskeliknende, stygge vesener i nordisk folkediktning og eventyrtradisjon med røtter til norrøn mytologi. Både utseende og egenskaper varierer, men troll er oftest både farlige og dumme. Det kan være snakk om kolossale jutuler og riser, det vil si onde kjemper, såvel som små nisser og dverger og andre underjordiske skikkelser. Trollene holder gjerne til i utilgjengelig natur, for eksempel i huler i fjellet, i skoger og hav."

Noen troll holder til på forum:(

Endret av BadCat
Skrevet

Å si at det er trolling når vi rett og slett motbeviser en påstand dere kommer og gir ut gratis hjelp og tips (Athene-style, woot!) syns jeg er i overkant. Forøvrig er fjerning av innlegg som ødelegger trådens kontekst i strid med retningslinjene såvidt jeg vet.

Eneste trollingen her kom ved "enhver fjott har minst blabla emblems" innlegget, signert BadCat.

Skrevet

Ja, for å være helt ærlig så var dere veldig svake som ikke klarte litt små kritikk, og bli kalt troll med engang noe små negativt kommer sier jo sitt, og nå endrer dere deres egne poster sånn at dere ikke skal se ut som de som startet det hele... svakt..

Skyld på dere selv, kalle andre trolls når dere ikke ser deres egne feil, hvordan skal dette gå i raids?

Skrevet

asså vist dere ikke hadde noe Positivt å skrive hadde dere ikke behøvd å skrive på denne tråden. Vi lagde Ikke denne tråden for å være jævler. grunnen til at vi fjerner denne er på grunn av barn som er halvparten av alderen vår sitter her og lager unødvendig bråk. bare for rett og slett jævle seg mot andre mennesker.

Men jeg er gjerne åpen for Deres vinkling av saken.....

Skrevet (endret)
asså vist dere ikke hadde noe Positivt å skrive hadde dere ikke behøvd å skrive på denne tråden. Vi lagde Ikke denne tråden for å være jævler. grunnen til at vi fjerner denne er på grunn av barn som er halvparten av alderen vår sitter her og lager unødvendig bråk. bare for rett og slett jævle seg mot andre mennesker.

Men jeg er gjerne åpen for Deres vinkling av saken.....

Når dere går ut all high and mighty og så faller så på snørra at man skulle tro dere var svensker i vinter-OL så burde vel ikke reaksjonene være så sjokkerende ;) Om jeg husker korrekt var det vel omtrent det samme som skjedde sist dere postet på dette forumet og også den gang gikk dere i forsvarsposisjon med en gang og lekte offer, og dere skal liksom være voksne mennesker? :p

Forresten, for referanse så kan jeg nevne at jeg er godt opp i 20-årene selv, hvilket andre i den tråden her også er. Så å begynne å angripe folk for alder ender bare med at dere biter dere selv bak når eventuelle søkere ser tråden her og hvordan dere opptrer i forhold til kritikk dere møter. Hvem vil vel være del av ett guild med en slik ledelse? I tillegg når guilden prøver å fremstå som både et seriøst og voksent alternativ der ute. For all del, nisjen deres er god den, men dere må nok jobbe litt med ydmykheten når dere ikke kan vise til noen prestasjoner som tiltrekker søkere, da nytter det ihvertfall ikke å begynne å kjefte på folk i tråden dere søker etter folk. Vær ærlig og innrøm når dere har gjort en feil og så vil dere fremstå som noe i nærheten av det dere prøver på.

Endret av Gakks
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Jeg vet ikke hva som var utgangspunktet for diskusjonene her, da flere har sabotert tråden ved å fjerne innleggene sine. La meg minne på at å fjerne innleggene sine slik er brudd på retningslinjene, og går ikke upåaktet hen.

Tråd stenges

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...