Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

har vært kvalm i noen dager nå?


fsx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være psykosomatisk. Etter å ha lest en del av de andre postene dine så virker det som du ikke trives veldig godt for tiden og da kan det fort gi seg til kjenne på den måten.

 

Hvis det vedvarer så kan det være greit å ta en snakk med legen. Kvalme eller magepine kan være symptomer på veldig mange ting så det er umulig å stille noen diagnose for oss bare på bakgrunn av det.

Lenke til kommentar

Kan være fryktelig mye forskjellig.

 

Har du gjort / spist / brukt noe utenom det du pleier?

 

Har du oppkast, feber eller løs mage i tilleg? Eller bare kvalm?

 

Edit: Ikke rart du er kvalm / uvell hvis du ikke eter skikkelig. Lag deg ett godt sunt måltid og et så mye du klarer. Ikke noe pizza eller brus. (kanskje litt cola. Hjelper mot kvalme)

 

En liten tur ut å gå kav vel heller ikke gjøre det verrr.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

ja og jeg har ikke tat noe vitaminer på noen dager

 

 

 

+ at det som er kanskje pyskisk er at jeg putsta inn røyken fra en røykbombe av kno3 og sukker men har vært hos øre hals og skjeket det lungekapasitet og sånt men dem fant ingenting alt virket normalt og slimhinnene er normale så er jo hele tiden redd for den gangen jeg pusta inn røyken

Lenke til kommentar
også når jeg har kjemitimer på skolen da slår pysken til jeg blirs svimel og tungpusta så det er nok pysken og jeg veit ikke om det går an og få fikset dete :(

 

Det du sier om kjemitimene er faktisk helt normalt. Uvitenhet kalles det. Kan hende du er litt hypokonder ?

 

Men hvis du bare er kvalm uten tegn til feber eller oppkast elns. Så har du ingenting å bekymre deg for:)

Lenke til kommentar
Kan være fryktelig mye forskjellig.

 

Har du gjort / spist / brukt noe utenom det du pleier?

 

Har du oppkast, feber eller løs mage i tilleg? Eller bare kvalm?

 

Edit: Ikke rart du er kvalm / uvell hvis du ikke eter skikkelig. Lag deg ett godt sunt måltid og et så mye du klarer. Ikke noe pizza eller brus. (kanskje litt cola. Hjelper mot kvalme)

 

En liten tur ut å gå kav vel heller ikke gjøre det verrr.

bare kvalm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...