Gå til innhold

Introduksjon av CraigFinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da takker jeg for støtten!

Fint at dere synes det var gøy.

Men det er litt synd at stilen min

har skapt så mye støy.

 

Fra nå av håper jeg at alle

kommer bedre overens.

Den siste lille krangelen

var i overkant intens.

 

Hvis det er en trøst, synes jeg fortsatt at det er en sjanseløs form for kommunikasjon mellom to eller flere parter - dikt hører hjemme i en diktsamling, spør du meg - men jeg ser at jeg ikke kommer noen vei med min kritikk. ;)

Lenke til kommentar
Epic. Fucking. Win.

 

CraigFinn eide Jurist så hardt at mor hans merka det.

 

That depends how you choose to see it. Mannen kan dikte, det er jo alle enige om. Jeg mener bare at det er en helt sjanseløs kommunikasjonsform på et diskusjonsforum, det egner seg kun for monolog. Videre mener jeg at det er noe galt med hodet hans siden han på liv og død må uttrykke seg på rim, men det er for så vidt bare min mening. Hvis det er slik at jeg ble "eid" fordi jeg ikke klarte å omvende ham til en mer anvendelig uttrykksform, kan jeg leve med å ha blitt "eid". Jeg har i alle fall prøvd! ;)

Lenke til kommentar
Jeg har tapt et skyte-veddemål

på grunn av dårlig sikt.

Så når jeg nå skal skrive no,

så må det være dikt.

Seier ikkje dette noko, jurist?

Men uansett, følg din egen signatur, ikkje start heftige diskusjonar på nett

 

Jo, jeg har sett det. Hvis han tapte et veddemål og som et resultat måtte gå naken resten av livet, kunne han eventuelt ha valgt å ikke gå naken resten av livet. Det er ingen som tvinger ham til å gjøre idiotiske ting. Respekt, kudos, street creds og alt det der til CraigFinn for at han gjennomfører det han lovte da han tapte veddemålet, men det er fortsatt en totalt ubrukelig kommunikasjonsform! That's all.

 

Kaller du DETTE en heftig diskusjon? Da er det mye du har gått glipp av...;)

 

EDIT: Skirveleif

Endret av Jurist
Lenke til kommentar
@Jurist:

Om du ikke forstår selv hvorfor du blei eid ser jeg ingen grunn til å forklare deg det. Hvem manglet sosialintelligens sa du?

 

Begrepet "eid" appellerer ikke til meg, men jeg forstår utmerket godt hva det betyr. Jeg klarer imidlertid ikke å ta det så veldig hardt innover meg. Går det greit for deg?

 

CraigFinn fortjener årets første golf clap. Dette var direkte artig.

 

Jurist: Fortsett sånn du også. Alle komedierutiner må ha en "straight guy" som ikke forstår vitsene, og den rollen kler du utmerket.

 

Forstår vitsen, men orker ikke akkurat å la meg rive med. Kall det gjerne dårlig humor, hvis du vil. Dårlig norsk er ikke god humor slik jeg ser det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...