Gå til innhold

PL: Stoke - Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Skrevet

16.01.10

Stoke - Liverpool

Kampstart: 13.45 (GMT +1)

Canal + Sport 1 - Sky Sports

Dommer:

Dirk_Kuyt_Liverpool_Stoke_City_P.jpg

Liverpool drar avgårde for å møte Stoke tidlig denne lørdagen. Kampen som også blir Liverpools første i Premier League i dette tiåret.

Liverpool kommer fra to strake ligakamper i romjulen, etterfulgt av henholdsvis uavgjort og tap mot Reading i FA Cupen som endte med tidlig exit. Laget fra Merseyside befinner seg for øyeblikket på en 7. plass. Stoke på sin side står med kun 4 poeng på de siste 6 kampene, selv om det ble sliteseier og 3-2 mot Fulham forrige runde. Tony Pulis mannskap ligger på en foreløpig 10. plass.

Etter sjokktapet for Reading ventet enda flere dårlige nyheter for Liverpool, Gerrard, Benayoun og Torres er ute i henholdsvis to, fire og seks uker og Liverpool er betraktelig svekket offensivt. Maxi Rodriguez ble klar for klubben på onsdag, og ventes involvert i denne kampen. Aquilani som viste lovende takter mot Reading og spilte samtlige 20 minutter forventes også å starte kampen. Han vil mulig får selskap av Mascherano sentralt på midten som er tilbake fra suspensjon og skade.

Igjen en kamp Liverpool må vinne for å ha heng på de fire øverste lagene. Også viktig med selvtillit før en meget viktig kamp mot Tottenham i midtuken som kommer. Vi satser alt på rød seier og en god start på helgen

Mulig startoppstilling - Liverpool:

----Reina----

Degen-Carragher-Agger-Insua

---Mascherano--Aquilani---

Kuyt--Rodriguez--Aurelio

----N'Gog----

Mulig startoppstilling - Stoke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God først post som vanlig :)

Må i giftemål i morgen, desverre kvalifiserer ikke Liverpool kamp som fritak.

Kampen går faktisk midt i kirketiden, hehe. Minitv?

Vell, håper på seier og opptur nå. Regner med laget ble som jeg satte opp her tidligere.

Skrevet

Kan ikke si jeg gleder meg til denne kampen her. Reading-kampen har ødelagt alt av optimisme jeg hadde. At Torres og Gerrard ikke spiller i morgen, eller kommer til å spille de kommende ukene, så ser ikke dette lyst ut altså. Håper Maxi får spille i morgen også, vi trenger virkelig nytt blod i spillet vårt.

Skrevet

Tidlig kamp og sånt, gleder meg. Tror Liverpool løfter seg nå, begynner å haste. Tåler vel maks 3-4 poengtap til dersom det skal bli CL neste sesong, og en av de poengtapene kan ikke komme mot Stoke.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Midtbanen må bli bedre foran mål. samt N'Gog skal på skuddtrening. Han brenner sjanser like a motherfucker, og er ikke flink nok(enda) til å skape sjanser på egenhånd. Å starte med en spiss i denne kampen er direkte vanvidd.

Er forøvrig sikker på at Liverpool vinner.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Tror ikke vi har to spisser daniel siden Babel er vraka. :p

Kuyt-N'Gog.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Er forøvrig sikker på at Liverpool vinner.

Når er du ikke det?

mot united

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Way to distroy a joke,Guttorm.

Gleder meg til kamp nå.

Skrevet (endret)

"Fikk akkurat bekreftet på LFCTV live at Agger er ute med skade, Kyrgiakos inn. Maxi og Aquilani på benken. Kuyt og Ngog spiller."

Kan ikke være sant...................

Endret av Smågal
Skrevet
The Reds XI in full is: Reina, Carragher, Skrtel, Kyrgiakos, Insua, Lucas, Mascherano, Degen, Aurelio, Kuyt, Ngog. Subs: Cavalieri, Pacheco, Darby, Spearing, Riera, Rodriguez, Aquilani.

Hmm, noe slik da:

Reina

Degen - Carra - Skrtel - Kyrgiakos - Insua - Aurelio

Lucas - Mascherano

Kuyt

Ngog

:thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...