Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp. Synes det funker greit. Hadde helst sett at jeg hadde noen boots, men det har jeg rett og slett ikke råd til. Får heller ta det igjen neste vinter når jeg tjener penger. :)

 

Sjekk evt. ut Endless.com! Du må bruke JetCarrier, men det er biiiillig der. Så på et par Sebago Docksides som koster omtrent 1400,- i Norge, de ligger på rundt $80 der. Altså ca. 450,-! Det er Amazon som eier denne siden så den skal være nokså safe!

 

Dermed kan du nok spare store penger :) Si til mamma eller pappa at joggesko ikke er helt konge på vinteren.

Lenke til kommentar

Takk for linken Kavinsky. :) Men synes det er dårlig gjort av deg å kalle sneakers for joggesko (selv om de stammer fra det). :(

 

Hva synes forresten folket om Converse sin Chuck Taylors? Synes selv de kan være fete, og liker den versjonen med borrelåser på topen ganske godt.

 

converse-chuck-taylor-high-strap-fall-2009-black.jpg

Lenke til kommentar

Du nevnte at jeg kalte sneakers for joggesko. I og med at jeg foreslo at du kunne overtale din mor og far (de gode gamle) til å kanskje spytte inn litt i et vintersko, da de som ansvarlige voksne nok er enige i at joggesko(som de sikkert ville kalt det) ikke er de beste vinterskoene.

 

Med mindre du har overbevist de om at Blazers kan brukes året rundt med null problem :p

 

 

Nå da?

Lenke til kommentar
Du nevnte at jeg kalte sneakers for joggesko. I og med at jeg foreslo at du kunne overtale din mor og far (de gode gamle) til å kanskje spytte inn litt i et vintersko, da de som ansvarlige voksne nok er enige i at joggesko(som de sikkert ville kalt det) ikke er de beste vinterskoene.

 

Med mindre du har overbevist de om at Blazers kan brukes året rundt med null problem :p

 

 

Nå da?

 

Aha, nå er jeg med. :) Nei, Blazersa bruker jeg kun når det er varmt nok. Bruker som sagt noen sorte sneakers nå som er litt fora. Altså er de som regel varme nok, selv om det ikke ser helt bra ut til peacoat. :p

 

Vertical:

 

Nice farge på Heartbreak Skytopsa da. :D Og Navy/gold Skytops II er awesum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...