Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte dem av et mellomledd, som de tilfeldigvis var for små for (takk gud for det :p). Men de selger dem på saksfifthavenue & ysl sine nettsider til 410$.

Skrevet (endret)

Kjøpte dem av et mellomledd, som de tilfeldigvis var for små for (takk gud for det :p). Men de selger dem på saksfifthavenue & ysl sine nettsider til 410$.

Sjekka saksfifthavenue nå. Var rimelig dyre ja, men damn så sexy de her var :love:

0414923339046R_300x400.jpg

*finner frem sparegrisen*

Endret av DJCrapBag
Skrevet (endret)

Enig der, de er rålekre, men prisen er alt for høy for min del. Gir ikke mer enn 200 - 250 dollar for noen sneakers. :p

AnewZ: Du kjøpte dem av Silkepinne altså? :hmm:

Endret av KongKake
Skrevet

410$ ja...med tanke på at jeg egentlig ikke trenger nye sneakers og har relativt mange andre kleskjøp på planen før sommeren, tror jeg det er lite sannsynlig at de havner i skohylla...pluss at jeg blåste 10k i New York for noen uker siden... :ph34r:

Skrevet

Liker den egentlig ganske godt selv, bare litt skeptisk til at hvit har en tendens til å tiltrekke seg skitt. :p Tror du/dere de vil passe sammen med de burgunderrøde TK'sa?

Skrevet

Liker begge to, at hvit blir litt skittent er sjelden til å unggå, men med forsiktig bruk og forsiktig vask går det nok bra.

Tror nok den svarte og hvite går best med tk'sa, selvom det egentlig ikke spiller noen stor rolle siden jeg ikke syntes noen av de kræsjer fullstendig hvertfall.

Skrevet (endret)

Tenker jeg bestiller den sorte og hvite i løpet av kvelden jeg. :) Har en fetter i Sverige som tar den med til meg i påsken, så da sparer jeg toll og moms og slik.

EDIT: Og da var den bestilt! :)

Endret av KongKake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...