Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Latterlig, denne tråden hadde vært mye bedre om man kan poste ting som man vil selge eller bytte ?? Hva er problemet egenlig ?

Er bare privat til privat. Så lenge det ikke er reklame for nettbutikker osv.

Fordi det er imot retningslinjene på forumet, enkelt og greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:dribble:

Og bare for å gjøre de skoene eeeenda mer attraktive så kan jeg informere om at etter å ha brukt mine Bruins SB en stund så er jeg imponert over komforten og kvaliteten :) Dog en vår-sko imo, men er heldigvis ikke så lenge til våren! :D

:dribble:

Skrevet

Latterlig, denne tråden hadde vært mye bedre om man kan poste ting som man vil selge eller bytte ?? Hva er problemet egenlig ?

Er bare privat til privat. Så lenge det ikke er reklame for nettbutikker osv.

Som AnewZ så fint sier, det strider mot forumets retningslinjer, du vet, de du leste da du registrerte deg. ;)

Vakkert. :dribble:

Skrevet

Aldri, har du noe fett for tida eller kake ? Jeg har 800,- gavekort hos jeanslab, men jeansa der er så tighte å fæle. Var innom der, men dro fort ut igjen. Trenger noe lose fit... Trenger noen nye shoes også, skal innom å sjekke shosa på stress-

Skrevet (endret)

Endelig funnet mitt nye favoritt par til sommeren:

Charlo: Les rettningslinjene før du kommer med idiotkommentarer.

post-37308-0-73031300-1296154926_thumb.jpg

Endret av Homme
Skrevet

Er det interessant for folk å se skosamling og capsesamling? Kan eventuelt legge ut bilde om det er ønskelig :)

Er bare å legge ut, jeg er ihvertfall interessert i å se både caps og sko samlingene dine :)

Skrevet

Er interessert i å se jeg, men har ikke noe særlig å by selv (en skam, siden det er jeg som lagde denne tråden). :blush:

Homme: Info?

Skrevet

aj-xi-concord-confirmed-1.jpg

Jordan XI til høsten. Selve modellen er drit fet, men jeg liker 2009 versjonen mye bedre. 2009 er så syre dyr at jeg aldri får kjøpt dem. Kanskje dette er en gylden mulighet til å skaffe meg noen Space Jams, bare fordi det var yndlings filmen min da jeg var kid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...