Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

 

 

Solide cargo bukser, absolutt :wee:

 

Saken er bare den at jeg fant disse jeg har nå svært billig da, 200nok på salg og da kunne jeg ikke motstå. Men fant i dag ut, da jeg skulle ta på meg buksa, at glidelåsen sprakk i stykker :( Så jeg må sy på knapper nå.

 

http://www.pentagon.no/reste--salg-c-474-1.aspx

 

Angående fit-pic så glem det hehe. 732_spanking.gif

 

 

Ta deg en titt på 5.11 buksene, de er ikke dyre og kan få de i i blant annet khaki og blå så litt mindre iøynefallende

Tror adressen er 511tactical.com eller noe

 

Jaja glem fit pic da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta deg en titt på 5.11 buksene, de er ikke dyre og kan få de i i blant annet khaki og blå så litt mindre iøynefallende

Tror adressen er 511tactical.com eller noe

 

Jaja glem fit pic da

 

Ja har sett på de, og de virker forsåvidt interessante. Ser ut til at pentagon tar dem inn, eller står: straks på lager hos dem, så da venter jeg heller med å bestille for å slippe tollen. :p

Lenke til kommentar

Er dere også veldig fan av Gucci, LV og Prada slik som mange andre streetwearers?

 

Vet at Prada har noen råstilige solbriller, men det er alt. Har egentlig ikke noe formening om hva "streetwarers" er. Ser egentlig på det som allemannseie så da er spørsmålet like dumt som å spørre dama di om hun liker Diesel.

Lenke til kommentar

De merkene jeg nevnte ses ofte på de som liker streetwear mer enn alle andre stiler. Jeg ser at det blir en trend å gå med de merkene, og at det er tydelig inspirert av streetwearers fra UK.

Streetwear er vel jo en type stil der alle elementene matcher hverandre eller har noe med hverandre å gjøre.

Lenke til kommentar

Tremolo: Så ikke svaret ditt før nå, men skaffa meg et par Common Projects Achilles i hvit. Meget fornøyd. Kosta en del, men så er de da verdt det òg. Du liker ikke scoop neck? Ser den. Eller, kanskje det var kombinert med korset, da kan jeg skjønne det. Men korset blir nok værende.

Endret av V3gas
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har tenkt på å skaffe meg et par sneakers til casual bruk da størsteparten av hverdagsskoene mine er i overkant "pene" til dette. Har brukt Converse en del, men er ganske lei for å si det mildt. Tenker noe forholdsvis enkelt, men litt mer enn Jack Purcell-enkelt, om det gir mening. Helst hvite sko.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Common Projects ser veldig bra ut, men jeg finner ikke så mange damemodeller...

Det kan hende at denne norske butikken selger CP i damemodeller.

We will receive the sample collection in a week or so, and hopefully we can show you more pictures soon. The shoes will hit the stores in Scandinavia next spring, presumably in a store near you.

 

Disse butikkene selger også CPs:

Bogart AS

Torvgaten 5

3110 Tønsberg

+47 33 31 77 02

 

 

Hoyer Egertorget AS

Karl Johans gate 23b

0157 Oslo

+47 22 70 88 20

www.hoyer.no

 

Tatler

Bogstadveien 2

0355 Oslo

tatler.no

 

Det står at de selger skoene hos CPs offisielle nettside.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

^ Ikke like fan av de der. Kunne muligens tenkt meg noen litt høyere?

 

Det kan hende at denne norske butikken selger CP i damemodeller.

Det er vel strengt tatt et agentur. Ringte dem og spurte, og de sa at ingen butikker i Norge førte CP for dame per nå, dessverre. :/

 

Edit: Kemt skal visst ta dem inn! Fikk skrevet meg opp på en SMS-liste så jeg får beskjed når de kommer. Yay!

Endret av Pernille M
Lenke til kommentar

De merkene jeg nevnte ses ofte på de som liker streetwear mer enn alle andre stiler. Jeg ser at det blir en trend å gå med de merkene, og at det er tydelig inspirert av streetwearers fra UK.

Streetwear er vel jo en type stil der alle elementene matcher hverandre eller har noe med hverandre å gjøre.

 

Sweet :D

Eksboks, ser at jeg motsier meg selv litt men tenkte akkurat på det samme, typ UK streetwearers. Altså, hva dem går med av merker. Gucci, Prada og de andre italienske motehusene er jo vel etablert innenfor hele moteindustrien fra før av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...