Gå til innhold

Dine data-/nerde-relaterte drømmer


SemikolonP

Anbefalte innlegg

Som mange sikkert vet, er det en haug med nerder på dette forumet, og jeg tipper noen her har hatt noen morsomme drømmer relatert til ett eller annet med data, et spill eller lignende.

Kom med dine innslag :wee:

 

 

Husker en drøm relatert til det kjente spillet GTA IV. Jeg sto inntil en vegg og var omringet med varulver som prøvde å angripe meg, samridig som en politimann gikk rolig forbi (som om det var helt normalt). Jeg tenkte at jeg bare måtte la han gå forbi siden jeg allerede hadde nok med alle varulvene om jeg ikke i tillegg skulle få politiet på nakken.

 

Men i håp om å redde mitt eget liv, slo jeg til en av varulvene, noe som førte til at politimannen snudde seg raskt. Jeg ble "busted" og varulvene gikk rolig videre som om ingenting hadde hendt.

 

Denne fikk jeg fra et klipp på youtube fra GTA IV der Niko blir angrepet av en mengde brannmenn mens en politimann ignorerer alt sammen, men raskt blir oppmerksom når Niko slår tilbake. (søk på "gta iv bloopers glitches and silly stuff") :p

 

Jeg har en til på lager, men den får komme en annen gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

I natt drømte jeg at jeg var inne i spillet, Global Agenda. Jeg var en spiller og hoppet rundt og koste meg. Morsomt nok hadde jeg greid å få tak i pil & bue. Husker det såpass godt at det var nok den mest virkelighetsnære drømmen jeg har hatt på lenge.

 

edit: leif

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar

Drømte mye om Dragon age når jeg spilte igjennom det. Ellers havnet jeg stadig vekk i azeroth når jeg spilte Wow :) I det siste har jeg ikke hatt noen særlige spilldrømmer.

Dessuten drømte jeg også mye om Battlestar Galactica når jeg rushet meg igjennom alle 4 sesongene på relativt kort tid..

Lenke til kommentar

Jeg drømte ofte om WoW før. Det var sjeldent noe spesielt og jeg drømte ikke at jeg var i Azeroth. Jeg drømte gjerne at jeg grindet eller gjorde instancer. Har også drømt om at jeg sitter på forumet her. Jeg har startet noen geniale tråder, men jeg glemmer hva de er om når jeg våkner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...