Gå til innhold

Star Trek Online - Samletråd


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Spillet feiler med å gi meg en TV serie følelse. Kunne like gjerne vært Lost Online. Tviler på at jeg fortsetter etter den gratis måneden.

 

Blir skuffet hver gang jeg tenker på Bridge commander mens jeg spiller eller ser Star Trek på TV.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd at ikke spillet faller i smak for dere.

Faktisk hvis man leser all info om questene og leser all dialog mens man gjør questene så er det mye story som gjør questene interessante.

Det er faktisk en story line som går videre hele tiden.

 

Er snart Ltc10 nå og synes så langt at det er et bra spill.

Liker at det er litt variasjon der man gjør en del space combat og en del ground combat.

Og så kan man gjøre litt pvp når man ønsker, bare å sette seg i kø.

Lenke til kommentar
Jeg blir GAL, gal I say! Herregud denne spammingen fra "gold"sellers! Som om ikke det var nok så får vi jo alle sammen mails i tillegg!

 

Har nådd Adm 3 nå, skal til å begynne med alt som kom i går. Håper det ikke går FOR lenge før det kommer mer innhold, kjenner det er litt for tynt for min smak :p

 

Dere som spiller, kjører dere solo eller er dere i en fleet? :whistle:

STO har ikke Gold som ingame currency, så litt fail? :p

 

Hvis det var meg du siktet til nå, så var det en grunn til at jeg satt "gold" i nettopp anførselstegn. Om du hadde tatt deg 10 sekunder ingame i stedet for å være kverulant, så hadde du sett at majoriteten linker til en eller annen side som ofte har WoW som opphav, f.eks wowgold.com (eller noe i den duren)!

Skulle dette være mulig å misforstå, så kan du jo ta en titt her ;)

 

Over til et annet tema så har jeg kansellert abonnentet til de implementerer litt mer innhold. Mye potensiale, men når spillet er såpass kort og når det da mangler end-game så blir det for tynt for min del. Jeg kunne sikkert oversett dette om de hadde fått respec inn nogenlunde kjapt, slik at mine feilplasserte skills ikke hadde en slik enorm påvirkning på effekten min i PvP.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Hvis man fjerner kredittkortet fra konto, så kan man fortsatt spille til spilletiden er utløpt?

Ja, i alle MMOs jeg har spilt betaler du på forhånd for en (eller flere) måneder, og når du stanser betalingen kan du spille ut den gjenværende tiden. Account management pleier å si når dette er.

Lenke til kommentar

Er bare ingame nå og da for å gjøre den nye daily greia. Inntil de får inn mer content er jeg ikke interessert, da det er altfor lite å gjøre. PvP hadde vært greit nok hadde det ikke vært for:

a) altfor få klingons, og når det ikke er noe FedvFed enda, så dermed blir køene ekstremt lange

b) ikke noe respecc enda, så idiotifeilene mine koster meg dyrt. Har f.eks 9 poeng i henholdvis i T3 og T4 skip hver, som jeg kunne brukt på efficiencyskills i stedet for og dermed kunne kjørt power helt annerledes enn jeg gjør nå.

Lenke til kommentar

Trekkies er stort sett menn i 30-årene, da, ikke fjortiser.

Dette er typen som husker navnet på individuelle star trek-episoder og kan gjenfortelle innholdet, har blueprints til Enterprise i samleboka si osv. Tror ikke de gjør så mye utav seg.

 

For øvrig er ikke et MMORPG "ferdig" når det slippes, de første ukene er stort sett bare en gigantisk open beta der enda flere bugs oppdages og patches når hordene slipper inn på servern. Pluss at det vil lagge herfra til evigheten. Vent noen mnd er mitt forslag. Spillet rebalanseres gjerne flere ganger det første året også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Q: Er det mulig å fly rundt med kun "Constitution refit" (ala. NCC 1701-A) class gjennom hele spillet? Eller "tvinges" man til å oppgradere til andre skip igjen?

 

Vel, du KAN fly rundt med et skrap av et skip på steder med mye sterkere fiender, men ikke forvent å overleve lenge med skipet ditt.

 

Å komme deg inn i et bedre skip når du har muligheten er et forslag.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...