Gå til innhold

Lei av å måtte spise hver 2 time i døgnet!


Anbefalte innlegg

Hei heii, nå fant jeg ut at jeg skulle slenge en tråd her!

Har seg slik at jeg er møkka lei av å måtte spise så utrolig ofte!

Er en gutt på 19 som veier rundt 78kg, er 1.83 høy, så har forsåvidt en gjennomsnittlig kropp.

Jeg spiser "det vanlige" - bor hjemme så blir jo det gamla lager, og det er jo alt som er "normalt" i en vanlig husstand som blir servert. Jeg spiser til jeg føler meg godt å mett - på nippet til kvalm og mett. Men jeg blir sulten igjen etter 1.5-2 timer uansett. Til frokost kl.07.00 går det i 2 skiver grovt brød, men kl.9 igjen, er jeg skrubbsulten. Sånn går det gjennom hele døgnet! Tror jeg har nok så høy forbrenning igrunnen. Men hva kan jeg spise for å slippe å måtte spise så ofte, det plaget vettet av meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Ser ut som vi 2 er utrolige like.

Er selv 19år, 190 høy og 74 kg. Spiser mye og utrolig ofte, men går aldri opp i vekt, og da mener jeg ALDRI.

 

Er faktisk litt glad for at jeg har så høy forbrenning, men irriterer meg noen ganger at jeg aldri går opp i vekt.

 

Normalt vil en person spise hver tredje time, altså 6 ganger om dagen.

 

Vet ikke om jeg kan svare på spørsmålet ditt men om du finner svar, gief tipp!

Endret av Solberg2k
Lenke til kommentar

Mikkel, drikker 2 glass juice i 7 tiden, kopp kaffe i halv 8 tiden og har en flaske vann stående ved meg hele tiden. Men for all del, kan jo være noe sant i det og!

 

Solberg, javisst, veldig greit med høy forbrenning igrunnen, men når det kommer til sult så suger det. I tillegg kunne jeg godt hatt litt mer fett sånn sett, ikke nødvendigvis på magen. Tenkte jeg skulle begynne å trene litt, og da nytter det om man har 0 fett liksom :p

Lenke til kommentar

Jeg sliter/slet med at jeg ofte var sulten, spesielt mens jeg holdt på å gå opp i vekt og hadde ganske høyt inntak. Da var apptitten enda større. Det å drikke mye er nok et godt forslag, men du må nok lære kroppen til å klare seg på mindre mat. Evt ha med deg nøtter/frukt som du kan spise hvis du føler deg litt sulten. Hvis du spiser store måltid, vil magesekken din utvides og derfor letter bli sulten.

 

Spis mindre måltider, så vil du over tid ikke være så sulten hele tiden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...