Henrik™ Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Dette er tråden for normaldistansen Menn: 20km, fordelt på 4km 5 ganger. 4 skytinger, med ligg først, så stå, så ligg og så stå igjen. For hver bom gis det 1 minutt i tilleggstid, altså ikke strafferunder. Kvinner: 15 km, fordelt på 3km 5 ganger. Skyter det samme som mennene. Her er det altså omtrent tre ganger så dyrt å bomme som ellers, så her teller skytingen vesentlig mer. Hvem som får gå denne distansen er ikke bestemt enda, men om jeg hadde tatt ut lagene kunne det ha blitt: Menn: Emil Hegle Svendsen Ole Einar Bjørndalen Alexander Os - jeg håper han får sjangsen her, skyter veldig bra en del ganger. Halvard Hanevold - meget got skytter, men ikke blant de raskeste. Dette er hans distanse. Kvinner: Tora Berger Ann Kristin Flatland På herresiden har vi meget gode sjangser, på en god dag er alle fire gode nok til å ta gull. Tora Breger skal en alltid regne med, mens Flatland må nok være helldig skal hun få til noe. Se opp for: Herrer: Sumann, Greis, Burke, S. Fourcade, Tcherezov Kvinner: Henkel, Wilhelm, Jonsson, Olofson-Zidek, Slepsova, Hauswald
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Du har tydeligvis ikke sett hva jeg skrev i generelt-tråden? Skrev der at jeg, etter å ha snakker med Alastor, ikke kommer til å lage trådene før noen dager eller uker før øvelsen for at det ikke skal bli så mye rot og så mange tråder om samme øvelse oppå hverandre.
Henrik™ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Skrevet 14. januar 2010 Det har jeg desverre ikke sett nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå