Gå til innhold

Gaming laptop, hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei ^^

 

Jeg skal nå kjøpe meg en ny laptop. Den skal være til gaming og spillene jeg spiller er:

-Call of duty Modern warfare 2

-HON

-Diablo 3 (når det kommer ut)

-css

-dragon age origins

 

speccs som jeg gjerne vil ha er:

-2,5 gHz prosessor og gjerne av Intel Core i7 serien ++

-en god oppløsningen i skjermen 1600x900 ++

-Skjermkort av nyere serie Nvidia 275, 280, 285, 295 osv. (Radeon kortene har jeg ikke peil på så forklar gjerne hvis det er et forslag :p)

-Harddisk og RAM har jeg ingen tanker rundt vil bare at harddisken er rask med en grei RPM.

var det noe mer da?

Håper ikke dette ble for mye tekst og spesifikt xp

 

mitt problem er da at budsjettet sto på rundt 17ooo kr, men er nå blitt redusert til 14 høyst 15000 :thumbdown: . Derfor trenger jeg nå hjelp til å finne det beste man kan få for 15000.

 

Tar imot alle svar og takk for hjelpen! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du nevner mange stasjonære skjermkort der, men ingen av dagens mobile nvidia kort er basert g200 cippen, men gode gamle g92(b). Mange som blir lurt der.

Om du venter litt kommer Ati med high end dx11kort om ikke så lenge. Om det blir innenfor ditt budsjett er heller tvilsomt tror jeg.

Du kan jo se på multicom kunshan w860. Kraftigste 15 tommeren idag. De har også gode 17 tommere.

Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1190042

 

Hadde vært midt i blinken når den kommer, men prisen er vel stivere enn ditt budsjett. Radeon hd5870 mobile er raskere enn alle nvidia sine kort til bærbare (med unntak av to kort i SLI).

 

Takk for tipset om ASUSen =) virker som en god maskin så det kan godt hende at jeg vil vente til den kommer ut. Prisen blir nok ikke et problem :thumbup:

Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1190042

 

Hadde vært midt i blinken når den kommer, men prisen er vel stivere enn ditt budsjett. Radeon hd5870 mobile er raskere enn alle nvidia sine kort til bærbare (med unntak av to kort i SLI).

 

Takk for tipset om ASUSen =) virker som en god maskin så det kan godt hende at jeg vil vente til den kommer ut. Prisen blir nok ikke et problem :thumbup:

 

Vet du foresten om noen utgivelses dato?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...