idukjent Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 (endret) vis du lager deg bruker på http://www.onrpg.com/MMO/event/Allods-Onli...a-Key-Give-Away får du tak i de siste beta key- ene til allods.eu fant endelig en side som funka. Endret 9. januar 2010 av idukjent
vikingkylling Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Jeg prøvde å logge meg på, men fikk beskjed om at brukernavnet mitt ikke var gyldig før jeg ble sendt videre til forumet ferdig pålogget. Fikk ikke noe nøkkel, så prøvde å logge meg på igjen. Da fikk jeg beskjed om at jeg allerede har en nøkkel?
strym Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 hmm Jeg klarte å laste ned US clienten av spillet, Noen som vet om det er noe jeg kan gjøre eller endre på så jeg får logget meg på EU servere ?
EMS15 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 hmm Jeg klarte å laste ned US clienten av spillet, Noen som vet om det er noe jeg kan gjøre eller endre på så jeg får logget meg på EU servere ? Har det noe å si da? Sikkert en Realmlist eller noe liknende slik som WoW
idukjent Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Skrevet 20. januar 2010 ble fort tomt for nøkler. registrerte meg for beta test 2 og kan fortastt spille i 3. noen som har tips om hvor man kan finne flere europa keyer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå