Gå til innhold

Test: Silverstone SST-GD04B


Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter et kabinett som rommer mATX hovedkort, full størrelse PSU, 2 plasser for 2.5" disk, minst 4 plasser for 3.5" disk. En plass for 5.25" drev. Liggekabinett for bruk på stue, støysvakt. Finnes noe slikt?

 

Ja, det får man greit tak i, men spørsmålet er, vil du også ha det lite og stilrent?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er klart. Mulig det blir verre enn jeg hadde tenkt meg, men så lenge man holder de andre komponentene på et fornuftig nivå med tanke på vifter og støy fra dem, blir ikke harddiskene så fremtredende. Stasjonære maskinen jeg bruker nå (gammel) har jeg en 250 og en 500 disk. Umulig å høre disse, er i tillegg hengt i strikk fra avløpsrør. I tillegg er chipsetkjøler, cpukjøler og gpukjøler byttet ut. Chipset passiv, de to andre tilkoblet viftestyring og justert på minimum hastighet. Blir vel å kjøre den samme linjen på htpcen, men prøve å begrense de andre viftene litt. For eksempel passivt skjermkort hvis det er mulig, kanskje passivt kjølt cpu hvis det er bra luftflyt inn til psu fra cpuområdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...