Gå til innhold

Hjelp:D? Porto fra tyskland!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Porto/frakt er avhengig av forsendelsesmåte. Kan du ikke sende en mail til salgsfirmaet og høre hva frakten blir?

 

Husk også at det kommer 25% moms på varen + frakt (etter tollvesenets valutakurser. Se www.toll.no) og behandligsgebyr i Norge for befrakter.

Lenke til kommentar
Bestilte http://global.ebay.com/Sigma_18-200_F35-63...0190327047/item i går !

Det sto at man skulle kontakte forhandler for å få vite hvor mye porto , men det gadd ikke jeg..

 

Tror du 25 euro er nok for porto fra tyskland?:D

Jeg ser ingen spørsmål "om erfaringer" i tråden din.

Og som sagt frakt vil variere avhengig av den frosendelsesmetode selger benytter (de har flere muligheter). Men en mail til selger vil fort avklare hvordan han sender og hva han regner med at frakten vil komme på.

Lenke til kommentar
Ville også ha skrevet til dem at de må sette rundt € 20,00 på pakken slik at den går gjennom tollen, evt at dem ikke oppgir noe som helst. Sender deg kvittering via mail isteden.

Gjorde dette selv da jeg bestilte objektiv på ebay og slapp unna tollen.

Nå ser det til å være et firma som er selger. Dermed er sjangsen til å få dem med på dokumentforfalskning liten. Det vil kunne få følger både for firma og kjøper.

Lenke til kommentar
Ville også ha skrevet til dem at de må sette rundt € 20,00 på pakken slik at den går gjennom tollen, evt at dem ikke oppgir noe som helst. Sender deg kvittering via mail isteden.

Gjorde dette selv da jeg bestilte objektiv på ebay og slapp unna tollen.

Nå ser det til å være et firma som er selger. Dermed er sjangsen til å få dem med på dokumentforfalskning liten. Det vil kunne få følger både for firma og kjøper.

 

Har selv bestillt fra flere firmaer på ebay som ikke har hatt problemer med dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...