Gå til innhold

Ulvehunger jeg ikke får has på


Anbefalte innlegg

Haha, føler jeg lager tusen topic.

 

Uansett, jeg har begynt og trene. Det går helt fint og jeg synes det er kjempegøy selv om jeg alltid har hatt fordommer mot studioer. Dette er noe jeg har tenkt til og fortsette med til jeg stryker med

Målet er en sunnere kropp, men også en finere kropp. En som ikke sier "sofa".

Trener fem dager i uka:

3 ganger styrke og 2 ganger intervallopplegg.

 

Men mitt problem er: MAT

Jeg har en UTROLIG apetitt, noe jeg har trodd ligger i psyken, men jeg blir faktisk ofte i løpet av dagen helt forferdelig sulten.

Har prøvd små og hyppige måltider, og jeg har prøvd 3 store. Jeg har igrunn prøvd det meste men det ender alltid opp som en katastrofe iom at jeg i løpet av noen dager ikke føler meg bra og blir slapp/ødelagt selv om jeg gjør alt korrekt.

 

Noen som har noen tips til en som sliter med ENORM apetitt OG prøver bli kvitt flesk?

 

Jeg er ikke så stor, 181 høy og veier 74-75kg. Men jeg har en god del fett som jeg bare ikke klarer bli kvitt pga min enorme apetitt.

Det er spesiellt på rundt kl 4-5 og fram til jeg legger meg at ting går dårlig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag har jeg spist i mitt minne;

6 knekkebrød med tubeost

1 ganske stor baguett

Random porson salat

En sjokolade i godt selskap :p

Men sjokolade er ikke vanlig, det sparer jeg til laurdag.

 

Tingen med salat og sunn mat er for min del er at jeg føler jeg blir fortere sulten enn av "vanlig mat" oO

Endret av Stubbekropp
Lenke til kommentar

Dropp alt godteri og usunn drikke.

 

Dropp hvitt brød og mye smør som jeg regner med at det var i baguetten.

Dropp tubeost og spis skikkelig pålegg. Norwegia med paprika på er et godt alternativ.

 

Det har utrolig lite å si hva du føler, så lenge kroppen får det den trenger. Det du føler deg "mett" av er sannsyligvis en blanding av fett, sukker og skit som kroppen har blitt avhengig av når den ikke får det og dermed skriker etter sukker når den ikke får.

 

Dette krever en vilje å slutte med. Har du ikke viljen til å kutte ut usunne ting må du nok leve med fettet. Det er ditt valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det du kan prøve er å få kroppen i en anabol fase. Der den forbrenner fett istendenfor sukker. Dette er faktisk et stort problem for de som skal legge på seg vekt, fordi de aldri er sulten.

 

Søk på Anabolic diet og/eller Metabolic diet.

 

Jeg har selv prøvd ut noen par frokoster, og hvis jeg bare spiser fett og proteiner (minimalt med karbohydrater) er jeg ikke sulten før om 3-4 timer. Spiser jeg en posjon med karbohydrater så blir jeg sulten etter 1-2 timer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
I dag har jeg spist i mitt minne;

6 knekkebrød med tubeost

1 ganske stor baguett

Random porson salat

En sjokolade i godt selskap :p

Men sjokolade er ikke vanlig, det sparer jeg til laurdag.

 

Tingen med salat og sunn mat er for min del er at jeg føler jeg blir fortere sulten enn av "vanlig mat" oO

 

 

Hvis dette er alt du spiser på en dag, er det ikke rart du er sulten.

Lenke til kommentar

Jeg har vært flink i dag

UNTATT EN KAKE (!) (haha, fail)

 

Havregryn med kesam, det ble 350 kalorier

3 knekkebrød med lett-smøreost

1 liten porson rosiner før trening

og så lagde jeg meg en salat da jeg kom hjem og ble mistenkelig mett. Jeg lurer på om jeg fikk alt av de få pastaene jeg la oppi X) Men hittil ser det veldig bra og levelig ut. jeG ER BARe spent på hvordan det utvikler seg uttover kvelden nå

 

meN TAkk for svar, keep em coming

Skal søke på den anabolic-saken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...