Gå til innhold

Har problemer med å få min venn opp til lvl 80!


Anbefalte innlegg

Hei , det ser ut til at min venn er glad i first game , selv om han ikke har spillt så lenge. Jeg har lvla med han 3-4 ganger nå og vi kommer altid oppi lvl 55 , da lager han en ny en igjenn å begynner å lvle den igjenn, han har ingeting i mot å slette sin lvl 40 får å få plass til en ny charr på serveren. JEg fårstår virkelig ikke tankegangen hans når det gjelder dette med å aldri komme til lvl 80 eller i det hele tatt 70 så han kan prøve seg i northrend :p ett sted der jeg syns det er spennende varierte quests. :)

Noen som har opplevd det samme , noen tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var slik før, når jeg var ganske ny. Jeg laga en mage som første char, levla opp til ca 35, prøvde meg i BG en tur og ble eid av warlocks mange ganger. Da ble jeg frista til og lage lock, når jeg levla locken, så jeg en warrior som questa, kunne Charge, whirlwind, bytte stances og greier, laga en warrior osv osv.

 

Nå har jeg 80 warrior, 65 mage, 41 priest, 64 shaman, 31 hunter, 43 druid, 70 DK, 19 pala (kjeeedeliiii), 25 priest, 24 hunter, 45 rogue. Vet ikke hvor locken min dro :p

 

Jeg er så jævli lei av lv 1-20 så jeg er glad jeg har så mange :p

Endret av Gunpig
Lenke til kommentar
Jeg var slik før, når jeg var ganske ny. Jeg laga en mage som første char, levla opp til ca 35, prøvde meg i BG en tur og ble eid av warlocks mange ganger. Da ble jeg frista til og lage lock, når jeg levla locken, så jeg en warrior som questa, kunne Charge, whirlwind, bytte stances og greier, laga en warrior osv osv.

 

Nå har jeg 80 warrior, 65 mage, 41 priest, 64 shaman, 31 hunter, 43 druid, 70 DK, 19 pala (kjeeedeliiii), 25 priest, 24 hunter. Vet ikke hvor locken min dro :p

 

Jeg er så jævli lei av lv 1-20 så jeg er glad jeg har så mange :p

 

 

Når man er ny så er det ganske greitt å finne ut hva man trives skikkelig med over lengre tid, samt finne ut hva endgame forventningene til klassen er.

Før TBC levlet jeg en druid fra 1 - 60 bare for å få beskjed på 60 "DURID MUST HAEL!!"

Dagen etter rullet jeg en warrior og rørte ikke druiden igjen før WOTL.

Lenke til kommentar
Jeg var slik før, når jeg var ganske ny. Jeg laga en mage som første char, levla opp til ca 35, prøvde meg i BG en tur og ble eid av warlocks mange ganger. Da ble jeg frista til og lage lock, når jeg levla locken, så jeg en warrior som questa, kunne Charge, whirlwind, bytte stances og greier, laga en warrior osv osv.

 

Nå har jeg 80 warrior, 65 mage, 41 priest, 64 shaman, 31 hunter, 43 druid, 70 DK, 19 pala (kjeeedeliiii), 25 priest, 24 hunter. Vet ikke hvor locken min dro :p

 

Jeg er så jævli lei av lv 1-20 så jeg er glad jeg har så mange :p

 

 

Når man er ny så er det ganske greitt å finne ut hva man trives skikkelig med over lengre tid, samt finne ut hva endgame forventningene til klassen er.

Før TBC levlet jeg en druid fra 1 - 60 bare for å få beskjed på 60 "DURID MUST HAEL!!"

Dagen etter rullet jeg en warrior og rørte ikke druiden igjen før WOTL.

:) endelig ett bra svar, da kan jeg vell fårstå det litt bedre, jeg lvlet min hunter opp til lvl 80 veldig sakte , jeg hatet og queste fordi jeg ikke visste hva questhelper var. Så det ble aldri noe slikt får meg.

Lenke til kommentar
Helt seriøst pve suger.
Argumentasjonen er slående. PvE er jævlig gøy, og PvP er like gøy det når man føler for det. Blir for dumt å si at PvE suger fordi du foretrekker PvP. Du kan faen ikke bestemme hva folk syns er gøy.

Jeg sa det bare til han over der som sa at 80 sugde. Så bare slapp av du.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg levlet utrolig nok min priest til lvl 70(tbc) uten å ha laget en annen char under perioden. Jeg hadde ikke prøvd noe annet, og hadde innbilt meg at priest var det morsomste å levle (glad jeg ikke testa noen andre klasser, for priest var ufattelig kjedelig(imo) ser jeg nå).

Nå har jeg en lvl 80 paladin, noe som var gøy å onehitte mobs fra du fikk crusader strike og divine storm, men var kanskje ikke det morsomste å spille i lvl 80 (veit ikke hvorfor..)

Nå driver jeg på med rogue, som jeg synes er litt kjedelig å levle, da man dreper så sakte (lvl 56, DKs onehitter mobsa, mens jeg stealther, stunner/bruker poison osv) men jeg gleder meg såpass til lvl 80 pvp med den at jeg fortsetter og levler. Sitter man på skype med venner og en cola i hånda, så blir det fort veldig gøy! :)

 

Jeg sier som de andre, så lenge han synes det er gøy , så la han fortsette :)

Har hatt to sånne personer her jeg bor også, og en var så lei av de 300 levlene han hadde levla til sammen (overdrevet), så han slutta, han andre valgte den han synes var morsomst, og levla den til lvl 70/80.

Lenke til kommentar
Jeg levlet utrolig nok min priest til lvl 70(tbc) uten å ha laget en annen char under perioden. Jeg hadde ikke prøvd noe annet, og hadde innbilt meg at priest var det morsomste å levle (glad jeg ikke testa noen andre klasser, for priest var ufattelig kjedelig(imo) ser jeg nå).

Nå har jeg en lvl 80 paladin, noe som var gøy å onehitte mobs fra du fikk crusader strike og divine storm, men var kanskje ikke det morsomste å spille i lvl 80 (veit ikke hvorfor..)

Nå driver jeg på med rogue, som jeg synes er litt kjedelig å levle, da man dreper så sakte (lvl 56, DKs onehitter mobsa, mens jeg stealther, stunner/bruker poison osv) men jeg gleder meg såpass til lvl 80 pvp med den at jeg fortsetter og levler. Sitter man på skype med venner og en cola i hånda, så blir det fort veldig gøy! :)

 

Jeg sier som de andre, så lenge han synes det er gøy , så la han fortsette :)

Har hatt to sånne personer her jeg bor også, og en var så lei av de 300 levlene han hadde levla til sammen (overdrevet), så han slutta, han andre valgte den han synes var morsomst, og levla den til lvl 70/80.

Dreper du ting treigt som rogue i heirlooms har du feila igjen, Jonas :p

Lenke til kommentar
La han spille sånn som han vil? Om du ikke på liv og død må ha han i 80 så la han ha det gøy med å gjøre det han liker best.

 

 

Litt avhengig av hans erfaring med MMOs så er det ikke sikkert han vet hva endgame innebærer. Da jeg nådde 60 på min første character parkerte jeg han og begynte å lvle en ny. Endgame? Høh? Aldri hørt om.

Lenke til kommentar

Nå er det jo ikke stort som skjer på 80 hvis man ikke kommer inn i et raiding guild, sånn sett er det mer spennende og ikke minst er man mindre fastslåst til spillingen.

 

Raider man kan man ikke sånn uten videre stikke når du er lei (uten at det får negative konsekvenser i fremtiden) mens hvis man quester er det bare å logge av når man vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...