Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvorfor liker gutter at jenter svelger?


Gjest Guest_meg_*

Anbefalte innlegg

hvorfor syns gutter det er så deilig at jenta svelger? hvorfor tenner dere slik på det, hva foregår i hodet deres når hun gjør det?

alle vet jo at gutter liker at jenter svelger, men jeg har aldri skjønt hvorfor dere egentlig liker det?

 

Fordi ved utløysning er vi ekstra sensitive der nede. Og å ha jenta forsette med tunga/munnen og "suge" mens vi spruter er noe helt...unnskyld uttrykket....orgasmisk. Det er en utrolig deilig følelse isteden for å plutselig gå over til hånden, eller ingening...ville vi ha den opplevelsen kunne vi runket selv.

 

Snakk om å ødelegge dagen min :p Hadde tenkt å si at dette var noe jeg ikke fancyer da det ikke er en preferanse hos min partner (jeg har enda å oppleve det :roll: ). Men så var det jo slik at noen måtte komme med et fryktelig bra svar på saken. Men syns det er viktig at begge parter er fornøyd med akten, ikke at en skal få bryte seg frem med sine ønsker til ulempe for den andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor syns gutter det er så deilig at jenta svelger? hvorfor tenner dere slik på det, hva foregår i hodet deres når hun gjør det?

alle vet jo at gutter liker at jenter svelger, men jeg har aldri skjønt hvorfor dere egentlig liker det?

 

 

sikkert noen som har nevt det før ... men jeg syntes det er bare grusomt ekelt...

vi er alle forskjellige.. jeg tenner ikke på pupper som er ganske vanelig. jeg tenner på andre ting :p

Lenke til kommentar
Pga det er forsatt den beste måten å transportere sæd til doen? BADABING

Dagens.

Lo selv. ^^

 

Hva er den egentlige grunnen for at menn har kjæreste?!

 

Eneste måten å frakte spermen fra senga uten å stå opp! Prrntssh! Sakset fra RR ;)

 

Ser forøvrig ikke noe problem med svelging :)

Lenke til kommentar
Derfor var det extra deilig å bli sammen med min nåværende kone, for hun svelger seden og fortsetter å suge etterpå og det er en helt annen historie!

 

Nice! Men for meg er det då heilt uaktuelt å kose og kysse etterpå. Då får ho i så fall ta turen på badet og vaske munnen sin med sæpe og vand + ei heil flaske listerine.

Lenke til kommentar

For det første er spytting nasty generelt. For det andre... Det er bare noe sexy med en jente som svelger. Var sammen med ei jente som tente på sæd en gang... Det var noe helt utrolig deilig å se henne svelge det og smile.

 

Menja, for min del er det mest fordi spytting er ekkelt, og det er kjipt å sprute i "friluft". Om det ga mening?

Lenke til kommentar
Derfor var det extra deilig å bli sammen med min nåværende kone, for hun svelger seden og fortsetter å suge etterpå og det er en helt annen historie!

 

Nice! Men for meg er det då heilt uaktuelt å kose og kysse etterpå. Då får ho i så fall ta turen på badet og vaske munnen sin med sæpe og vand + ei heil flaske listerine.

Eeeh? Du syns det er greit at hun svelger, men tåler ikke tanken på å komme kontakt med kropsveskene dine?

 

Litt 1950 tankegng kanskje :p

Lenke til kommentar
Derfor var det extra deilig å bli sammen med min nåværende kone, for hun svelger seden og fortsetter å suge etterpå og det er en helt annen historie!

 

Nice! Men for meg er det då heilt uaktuelt å kose og kysse etterpå. Då får ho i så fall ta turen på badet og vaske munnen sin med sæpe og vand + ei heil flaske listerine.

Eeeh? Du syns det er greit at hun svelger, men tåler ikke tanken på å komme kontakt med kropsveskene dine?

 

Litt 1950 tankegng kanskje :p

 

(ok, nå spammer jeg litt her, menneh...)

 

Enig. Slikt plaget meg når jeg var 16-17... Om det godt nok for henne, er det godt nok for deg. Og hvis det er smaken som plager deg, ta hensyn til jenten(e?) og spis mer frukt eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg tror svaret er følgende:

Sæd er en fysisk manifestasjon av mannens seksualitet, mens det å svelge noe innebærer en total aksept og godtakelse av det man svelger.

 

Så å svelge sæd innebærer indirekte en total aksept av mannens seksualitet. Derfor er det også noe usexy med damer som ikke kan fordra sæd. Å avsky sæd blir et symbol på å avsky mannens seksualitet. Jeg sier ikke at det dermed ER slik, men jeg tror symbolikken er viktig.

Endret av angry_norwegian
Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis.

 

Mange måter og se slikt på. Finnes ikke fasitsvar.

Som en person som tidligere har vært på begge sider av gjerdet, kan jeg trygt si at det er AKKURAT det det handler om, uten at jeg skal gå inn i detaljene på åpen profil. Dama mi nå sier åpent at hun gjør det fordi hun liker å være "hora mi", og jeg liker det.

bare forde du har vært på begge sider betyr ikke det at det svaret er riktig :p

 

noen tenner rett og slett bare på det uten noen spessiell grunn. er ikke alle som er så opptatt og tenner på dominanse greier

Lenke til kommentar
Jeg tror svaret er følgende:

Sæd er en fysisk manifestasjon av mannens seksualitet, mens det å svelge noe innebærer en total aksept og godtakelse av det man svelger.

 

Så å svelge sæd innebærer indirekte en total aksept av mannens seksualitet. Derfor er det også noe usexy med damer som ikke kan fordra sæd. Å avsky sæd blir et symbol på å avsky mannens seksualitet. Jeg sier ikke at det dermed ER slik, men jeg tror symbolikken er viktig.

 

Et veldig godt og interessant poeng!

Lenke til kommentar

Jeg synes også den sinte nordmannen har et godt poeng. I tillegg til å symbolisere aksept synes jeg det å svelge partnerens sæd til en viss grad symboliserer underkastelse. Det kan fort minne om en essensiel del av f.eks. en bdsm-akt. Som igjen får meg til å tenke på at det ikke fins noen tilsvarende handling motsatt vei, a lá at mannen skulle svelgt kvinnens sæd, noe som da naturligvis ikke går an å gjennomføre.

 

Men ja, tegn på underkastelse?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Geir_*

Enig med deg. Suging og leking hører forspielet til.

Ville aldri ha fått en tilfredsstillende orgasme dersom det ikke skjedde på den "naturlige" måten.

Dersom en dame ba meg sprute i munnen for at hun skulle svelge, ville jeg jaget henne på dør. Hva har det med samleie å gjøre?

Dette utarter seg mer og mer. Egentlig tror jeg mest det er bare på trykk og ikke i det virkelige livet.

Lenke til kommentar
Gjest Anders And
Enig med deg. Suging og leking hører forspielet til.

Ville aldri ha fått en tilfredsstillende orgasme dersom det ikke skjedde på den "naturlige" måten.

Dersom en dame ba meg sprute i munnen for at hun skulle svelge, ville jeg jaget henne på dør. Hva har det med samleie å gjøre?

Dette utarter seg mer og mer. Egentlig tror jeg mest det er bare på trykk og ikke i det virkelige livet.

 

Når kjæresten min har mensen, vil hun allikevel gjerne tilfredsstille meg (godjente!). Hun liker da å suge og svelge. Sier det smaker godt og vil ha meeer. :)

 

Så det skjer i det virkelige liv. Ekskona mi likte å suge, men løp på dass og spyttet det ut. Som en nevnte tidligere i tråden, så er ikke det spesielt sexy... Men smaken er som baken.

Noen jenter vil helst ikke suge. Ei jeg møtte, var veldig opptatt av at jeg ikke skulle komme i munnen hennes. Forståelig, men ikke sexy det heller.

Lenke til kommentar

Vil a suge så greit for meg. Vil a ikke ha det i kjeften så greit for meg. Jeg kommer jo uansett. Jeg ville heller ikke hatt det i kjeften.

 

Enig med deg. Suging og leking hører forspielet til.

Ville aldri ha fått en tilfredsstillende orgasme dersom det ikke skjedde på den "naturlige" måten.

Dersom en dame ba meg sprute i munnen for at hun skulle svelge, ville jeg jaget henne på dør. Hva har det med samleie å gjøre?

Dette utarter seg mer og mer. Egentlig tror jeg mest det er bare på trykk og ikke i det virkelige livet.

 

Neste greia blir vel å spytte hverandre i skrittet

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...