Gå til innhold

Filmer du og legger ut CoD filmer på Youtube? Post dine her!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

http://www.youtube.com/watch?v=5a_SBhvn_Qs&feature=feedu

 

En kompis av meg som tenke han skulle lage en commentary, kan på forhånd si at han har absolutt ikke øvd eller noe, han tok alt fra sparket. Det gjorde kanskje at det ble litt mye ehm, men er sikkert ubehagelig og snakke til seg sjøl. Han var også litt nervøs, det merker dere sikkert. Men, gi han noe feedback i comment section på videon. Syntest det var en kjempe god første commentary, når han blir mer bekvem med å snakke til seg selv går nok alt det der flytende. :)!

 

Det var jeg som prøvde å pushe han til å gjøre commentaries fordi han har ganske god engelsk uttale, syns jeg hvertfall.

 

Og ja, den matchen var helt syk.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^Ikke dårlig commentary det der da^. Mer en godkjent til å være første commentary. :p

 

 

Liten edit jeg gjorde for den norske sniperclanen KgW, består for det meste av SnD GWK's. :)

 

 

Liker det jeg ser! Add pZ Pikachu på xbox om du har lyst til å spille litt, får som regel med fullt party. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

www.youtube.com/nuclearratchet

 

Check it out og se om dere liker det dere ser? =D Jeg får både intro og ny BG imorgen, i tilleg har jeg fått meg en editor! :D så de neste episodene vil bli ordentlig edita. Jeg har nå 1.5k subs, og målet mitt er 2k, så subscribe hvis dere liker det dere ser :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Tok nesten 2/3 av videoen før det faktisk kom et frag - kutt ned på movieteamfilmer og intro neste gang.

Også for mye CC og edit for at det skulle være mulig å i det hele tatt se noen frags. Vet ikke med dere, men jeg foretrekker å se på montages/fragmovies for å se fragsa/killa, og ikke for å se edit alle andre klarer.

 

Ellers bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...