Gå til innhold

Filmer du og legger ut CoD filmer på Youtube? Post dine her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Er ikke alt satt opp? Sniper lobby videoer er oppbrukt, det er ikke underholdende mer.

Sniperlobby? Dette er da public!

 

Se fra 1,15 til 1,22. Ser ganske satt opp ut for meg, uansett 95% av clipsene er det bare snipere.

Lenke til kommentar

Dere som recorder med HD PVR, så lurer jeg på om jeg må ha windows pc, eller om jeg kan bruke mac med bootcamp og kjøre windows på den får å få det til å funke? skal bestille PVR snart!

 

Hallois :)

 

På pc bruker vi et program som heter Arcsoft Totalmedia Extreme til å ta opp fra PS3/Xbox. Hvis du ønsker å bruke en mac så kan du ta en titt på denne linken:

http://www.macsoftwarefamily.info/os10-software/tutorial-using-the-hauppauge-hd-pvr-to-record-gameplay-in-hd

 

Mvh BlastFM

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

video

Brukte litt tid på denne ja. :p

Likte klippet godt, musikken passet ganske bra til klippet.

Hadde vært kult om du hadde tatt scopingen-til-hs i SM.

Airstriken passet også bra inn.

Lenke til kommentar

Dere som recorder med HD PVR, så lurer jeg på om jeg må ha windows pc, eller om jeg kan bruke mac med bootcamp og kjøre windows på den får å få det til å funke? skal bestille PVR snart!

 

Hallois :)

 

På pc bruker vi et program som heter Arcsoft Totalmedia Extreme til å ta opp fra PS3/Xbox. Hvis du ønsker å bruke en mac så kan du ta en titt på denne linken:

http://www.macsoftwarefamily.info/os10-software/tutorial-using-the-hauppauge-hd-pvr-to-record-gameplay-in-hd

 

Mvh BlastFM

 

Er ikke veldig god på slikt, men har hørt at softwaren ikke funker med Mac. Men er det bare med programvaren eller er det selve maskingen?

Lenke til kommentar

Jeg har fått HD Pvren min nå, men når eg kobler den opp kommer ikke bilde opp på skjermen min. Jeg kan se bilde på pcen, og jeg kan recorde, men bilde på skjermen min er svart, og der står det: Modus støttes ikke, ende oppløsninge, og det står: Ingel signal. Jeg har skjekket at jeg har koblet opp rett, og jeg har skjekket alle oppløsningene som er mulig, men er fortsatt det samme. Hvordan kan jeg få fikset dette? Takk for alle svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...