Gå til innhold

Filmer du og legger ut CoD filmer på Youtube? Post dine her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, har tenkt og legg opp litt venne filma å egne.

Har netopp lagt opp en film en venn av meg ba om.

Brukeren min hete: Ruresur

http://www.youtube.com/Ruresur

 

Linken/filmen:

-

Filma av m fraps rett å slett, i 1080p 50 fps som beskreve.

Et lite tips: Tittelen burde endres til noe som informerer mer om hva som er i klippet; ''Collateral Headshot on Black Ops'' for eksempel. Husk også å fjerne recodingsmenyen på Black Ops før du recorder klippet. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et lite tips: Tittelen burde endres til noe som informerer mer om hva som er i klippet; ''Collateral Headshot on Black Ops'' for eksempel. Husk også å fjerne recodingsmenyen på Black Ops før du recorder klippet. :p

Hehe takker for tittelen, ble bare noe vi ble enig om i farten.

+ tok opptak av loadingen fordi han villa ha den opp, og jeg tenkte hvorfor ikke det blir liksom litt mere "spennende" for det hele starter.

:)

Lenke til kommentar

Et lite tips: Tittelen burde endres til noe som informerer mer om hva som er i klippet; ''Collateral Headshot on Black Ops'' for eksempel. Husk også å fjerne recodingsmenyen på Black Ops før du recorder klippet. :p

Hehe takker for tittelen, ble bare noe vi ble enig om i farten.

+ tok opptak av loadingen fordi han villa ha den opp, og jeg tenkte hvorfor ikke det blir liksom litt mere "spennende" for det hele starter.

:)

Mente den svarte barren som dekker delvis over klippet. Loadingscreen er greit. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...