Gå til innhold

Filmer du og legger ut CoD filmer på Youtube? Post dine her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal begynne og filme litt igjen, blir nok Sniper Montage ^^, Men kan jo legge ut 360 filmen min. Og ikke klag, det er ikke "fake", men ja, de er fra en sniper lobby.

 

 

 

 

Tror ikke jeg har postet den her før.

 

Btw; Sorry for bad-quality.

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar
Ser ikke helt greia med 360's.. Er null stress på konsoll, bare å snurre rundt og fyre av..Ser jo temmelig dumt ut også.

 

 

 

 

Btw; gratulerer med å bruke den mest overbrukte sangen på en youtube film :]

Haha, i know. Blir nok noe litt bedre på neste xD Men det her var jo egentlig bare for at jeg skulle teste quality, etc.

 

EDIT: I starten snakket jeg om musikken ..

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Recording fra konsoll trengs det ekstra utstyr til. Er vel 3 som er mer brukt enn andre.

 

Easycap/Dazzle: Enkleste og billigste alternativet. Tar kun opp i SD. Kobles opp mellom PS3 og TV og har et uttak du setter i PC som du der tar opp fra. Kobles til via RGB kabler

 

HDPVR (F.eks Hauppauge): Dyrere alternativ (min kostet 2k). Kobles mellom PS3 og TV og kobles til PC via USB. Hauppauge lar deg ta opp i HD 720p/1080i. Kobles til via Komponent kabler

 

Opptakskort du fysisk plasserer i PC ( Intensity Pro): Koster også rundt 2k. Denne plasserer du direkte i stasjonær PCen din. Tar opp i HD 720p/1080i. Koster også rundt 2k. Kobles til via HDMi om jeg ikke tar feil?

 

Fant kun Dazzle og Hauppauge tilgjengelig i Norske butikker.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Nå tror jeg at jeg skjønte hvordan jeg kunne uploade YouTube Film. Og som sagt: Ikke verdens beste kvalitet akkurat, men men.

 

Montage 1:

http://www.youtube.com/watch?v=7xkXcEM84m0

 

Montage 2 (Og i mitt syn, beste) :

http://www.youtube.com/watch?v=QE5yVI4ON-E

 

 

Fortell hva du syns, og rate 5*? (A) Uansett, ikke vits i å kommentere p.g.a kvaliteten, fordi ja, jeg vet den er helt for j**lig. Men se litt på andre ting, editing, selve killsa, etc. :p På forhånd, takk.

Lenke til kommentar

Fortell hva du syns, og rate 5*? (A) Uansett, ikke vits i å kommentere p.g.a kvaliteten, fordi ja, jeg vet den er helt for j**lig. Men se litt på andre ting, editing, selve killsa, etc. :p På forhånd, takk.

Helt for jævlig musikk. Klippene er fra middelmådig til ok. Sorry, men det er hva jeg synes.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

kvaliteten er rævva ja...

 

ellers er jeg enig i at det er alt for lang intro. Og med sånn kvalitet orket jeg ikke se mer en den ene killstreaket. 4 kills er ikke spessielt pro

Lær deg å skrive før du skal klage på noe ;P Og forresten; Jeg kunne klart mye mer killstreak enn det som er der, men så gidder jeg ikke filme 24/7 heller, og tar ikke egentlig ut de aller beste klippene, tar bare de jeg skaffer.

Lenke til kommentar

unskyld for det da...

 

det*

 

fonøyd nå?

 

er ikke sånn at jeg /care så veldig om å skrive helt ordrett på et forum, du skjønte sikkert hva jeg mente ;)

 

også litt vanskelig å konsentrere seg veldig når det er 50 folk som spiller forskjellige sanger med fullt volum...

Hehe, helt greit egentlig. Bare at jeg har allerede sagt om kvaliteten og jeg har skrevet at det ikke er vits i å snakke om den, fordi jeg vet det fra før av. Og da blir jeg litt sur. Men men.

Lenke til kommentar

Likte den. Ikke så mye fjong å fancy editing, men helt ok. Kastekniv ferdighetene var det ingenting å si på. Way beyond me iværtfall. Musikken likte jeg ikke, men det er jo helt subjektivt.

On the other hand, om du er en av de som alltid springer rundt og kniver med teleport pro har jeg ingenting til overs for spillestilen. No offence.

Lenke til kommentar

kvaliteten er rævva ja...

 

ellers er jeg enig i at det er alt for lang intro. Og med sånn kvalitet orket jeg ikke se mer en den ene killstreaket. 4 kills er ikke spessielt pro

Lær deg å skrive før du skal klage på noe ;P Og forresten; Jeg kunne klart mye mer killstreak enn det som er der, men så gidder jeg ikke filme 24/7 heller, og tar ikke egentlig ut de aller beste klippene, tar bare de jeg skaffer.

 

HVIS du hadde hatt noen syke klipp er jeg sikker på at du hadde tatt dem med..

 

 

 

unskyld for det da...

 

det*

 

fonøyd nå?

 

er ikke sånn at jeg /care så veldig om å skrive helt ordrett på et forum, du skjønte sikkert hva jeg mente ;)

 

også litt vanskelig å konsentrere seg veldig når det er 50 folk som spiller forskjellige sanger med fullt volum...

Hehe, helt greit egentlig. Bare at jeg har allerede sagt om kvaliteten og jeg har skrevet at det ikke er vits i å snakke om den, fordi jeg vet det fra før av. Og da blir jeg litt sur. Men men.

 

Men uansett dårlig kvalitet = ingen gidder å se.

Heeelt annet perspektiv;

Du jobber på et sted og får i oppgave om å lage noe. Du sier kvaliteten ble drit dårlig på forhånd før du leverer.

Selv om du sier ifra så kan det ikke unngås at det faktisk ER dårlig kvalitet.

 

:]

Lenke til kommentar

Likte den. Ikke så mye fjong å fancy editing, men helt ok. Kastekniv ferdighetene var det ingenting å si på. Way beyond me iværtfall. Musikken likte jeg ikke, men det er jo helt subjektivt.

On the other hand, om du er en av de som alltid springer rundt og kniver med teleport pro har jeg ingenting til overs for spillestilen. No offence.

 

Er nok ingen kniferunner egentlig. Men når jeg når 1450 poeng i FFA skifter jeg til knifethrowing-klassen min for å få en bra game winner. Du kan si at jeg har spilt en god del matcher kun med hensikt på den siste killen, nettopp fordi jeg hadde lyst å lage en liten montage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...