Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil anbefale ALLE å prøve ut magebane, han er helt syk. Builden jeg kjører er kanskje helt forskjellig fra hva andre gjør, men ihvertfall; Først, prøv å last hit så MYE du klarer, ikke push lanes (dvs ikke noe autoattacks), jeg pleier alltid å ha råd til det strength båndet til 450 og hele pakka med steamboots første gang jeg går tilbake. Neste du sparer opp til er halberd (1500) så recipien brutalizer, derfra går du på frostburn, elder parasite, og nå kan du så og si eie alle. Pass deg for blood hunter, chronos, drit i accursed, og ha det GØY med casters :D

 

Andre helter å prøve er dark lady, farm opp 2x Runed Axe, eier helt villt.

 

Corrupted Disciple er også bra.

Lenke til kommentar

De fleste heltene kan ødelegge det meste om man spiller dem rett. Moon Queen er en av de beste all around gankerne. Hun kan drepe relativt lett igjennom hele spillet. Chronos er litt vanskelig å farme bra i starten, men om man får tak i en parasite så man kan jungle raskt så er han helt utrolig skummel late game. Lategame med bra gear kan han ta ut mer eller mindre alle andre 1vs1.

 

Blood Hunter er morro og har sinnsykt sterk lane control.

Lenke til kommentar

De fleste heroene er ok i pugs hvis de spilles rikitig. Heroer som er bra i pugs (f.eks. Magebane, MoonQueen, Bloodseeker etc.) er ikke nødvendigvis bra i clan games.

Kobinasjoner av ulti og lagspill er viktig (og ofte viktig i pugs også).

Jeg pleier å tenke strategisk på heroene jeg velger og ofte prøver jeg å counter plukke heroer i forhold til det andre laget. Vanligvis ender jeg opp som i en slags nøkkelrolle som ikke nødvendigvis betyr mange kills, men svært høy vinn ratio og bra raiting. Det samme prinsippet var det i grunnen for Dota, hvor solo heroer ofte fikk greit resultat i pugs, men ikke like bra i clan spill eller spill med lag.

 

Skal du utvikle deg som spiller tror jeg det er viktig å fokusere på disse egenskapene og ikke bare solo spill og kill ratio.

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar

vycan: Nja, vil ikke si meg enig i det. Det kommer ann på hvordan spillerne bruker dem. En scout som picker off nukeren til de andre rett før resten kaster seg over dem er flott og en Night Hound som kan å bruke Smoke Bombs er fantastisk. I tilegg er de begge flinke til å kvitte seg med stragglers, scouting, osv. Scout spesielt med sine electric eyes som kan gjøre en group silence kan være auto-win for en gruppekamp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hvilken rating ligger folk på? Selv er jeg på 1630-ish, men det varierer veldig (80+-). Har blitt en del games på meg, har over 400 played, men føler likevel at jeg hele tiden lærer noe nytt. Noe som er derfor jeg syntes det er så morsomt. Den helten jeg har spillt mest er panda, det er så sinnsykt tøft å ta folk ned i en flick serie ;)

Lenke til kommentar

Har alt rundt 1450-1600, det kommer helt an på hvem jeg spiller med. Pleier å spille med 4 andre venner, og da vinner vi som regel hver eneste gang, men hvis jeg spiller med randoms, er det vanlig at vi taper. ( Og det som er utrolig dumt, er at nesten alle har dårligere rating enn oss, så vi får kun 5 poeng hver game. )

Lenke til kommentar

Skrev denne i en annen tråd angående HoN, men syns den passer bedre her. Hvis trådstarter vil, kan han legge denne i førstepost:

 

 

 

 

Her er en liste over de mest bannede heroene, etter min erfaring:

 

ALLTID:

 

Chronos

Electrician

 

Disse to SKAL bannes, UANSETT.

 

Ofte:

 

Slither

Arachna

Moon Queen

Scout

Swiftblade

Pebbles

Witch Slayer

Predator

 

Sjeldent, men fortsatt bra å banne:

 

Succubus

Demented Shaman

Andromeda

Nymphora

Legionaire

Blood Hunter

Forsaken Archer

Pyromancer

Tempest

Vindicator

Accursed

 

Veldig sjeldent/aldri:

 

Pandamonium

Devourer

Kraken

Keeper of the Forest

Magmus

Wildsoul

Valkyrie

Night Hound

Wildsoul

Hammerstorm

Blacksmith

Torturer

 

Alle andre heroer skal du se lenge etter at de blir bannet.

 

En huskeregel når du banner: Se etter hvilken heroer det andre laget pleier å bruke, hvis du ser en med 1700 psr, som har Night Hound på 80%, så gudskjelov, ban Night Hound.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...