JallaMario Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Satan, og så flyr de rundt i t-skjorter! Bekymringene til spillerne om lave temperaturer i hallen er nok ikke merkbar iforhold til bekymringene for å gjøre en feil eller tape kampen.
Sameboe Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Er det i Snarøya Curlinghall at landslaget trener? Hvor mange haller og klubber er det i Norge? Landslaget trener her på Snarøya ja. Rundt 20 klubber og like mange haller vil jeg tro. Det er veldig få haller, er en curlingklubb her i kommunen... men de spiller ute.
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Vet det er sagt her mange ganger, men hva i HELVETTE gjør hu dama i kommentatorboksen? Kunne ikke hu ha sittet hjemme å sett på som alle oss andre? Statsmonopoler, vet du. Så sant, så sant! Er det i Snarøya Curlinghall at landslaget trener? Hvor mange haller og klubber er det i Norge? Landslaget trener her på Snarøya ja. Rundt 20 klubber og like mange haller vil jeg tro. Det er veldig få haller, er en curlingklubb her i kommunen... men de spiller ute. Åja, kanskje bare jeg som er bortkjemt med å ha minst to haller i 20 minutters radius.
Latias Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Uansett så løper de opp og ned hele tiden (med unntak av skipen, men han har på jakke da seff ), så "kulden" blir ikke noe problem.
Senyor de la guerra Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Får ikke sove med viktig kamp i tankene.
Senyor de la guerra Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Driver du med multitasking Latias?
Latias Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Ett poeng. Norge gjør kampen unødvendig spennende... Driver du med multitasking Latias? Seff, det er OL.
Marxisten Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Rundt 20 klubber og like mange haller vil jeg tro. Satan, da er det mange flere enn jeg trodde. Hvor mange spiller curling her i landet?
Anonym234 Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 1000 spillere i Norge. En million i Canada..
Marxisten Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Bekymringene til spillerne om lave temperaturer i hallen er nok ikke merkbar iforhold til bekymringene for å gjøre en feil eller tape kampen. Men det er jo ikke gunstig å fryse når man skal sende avgårde en stein med millimeterpresisjon.
Latias Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Bekymringene til spillerne om lave temperaturer i hallen er nok ikke merkbar iforhold til bekymringene for å gjøre en feil eller tape kampen. Men det er jo ikke gunstig å fryse når man skal sende avgårde en stein med millimeterpresisjon. De svetter av å løpe opp og ned hele tiden, ikke fryser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå