Gå til innhold

ny laptop! pris max 7k Må ha HDMI!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg som alle andre har lyst å få så mye pc til så lite som mulig penger. Vis det lønner seg og vente kan jeg gjøre det. Haster ikke, men er drit lei av det vraket jeg har xD

det pc'n MÅ ha er HDMI. Uansett hvor bra pc'n er skal den ha hdmi:P helst ha 2ghz prossesor eller mer:) 4gb ram å så bra skjermkort som mulig. samma om det er 15,6" eller 17" skjerm. Skal kobla den til tv'n uansett 17" er bare ett lite pluss. Altså det viktigeste er HDMI! 4gb ram 2ghz prosessor++ å så bra skjermkort som mulig. Jeg ser en del på skjermkortet også. Bare jeg har 4gb ram å 2ghz prossesor er jeg fornøyd.

Å så vill jeg helst har Win7. Er ikke must men bonus:)

Jeg har sett på mange pc'er til nå å kommet over to pc'er jeg liker veldig godt:)

Å det er de to her: Aceren -->Acer aspire 5738ZG

å hp'n -->Hp Pavilion

Jeg har sett på sånn cpu greier å aceren har bedre prossesor, den har 2,1ghz å hp'n har 2,0ghz å den med 2,1ghz gjør det litt bedre på benchmarken. Batterilevetid er ikke så viktig ytelse er viktigest. Men det er jo en bonus da:P Jeg skal bruke den til internettbruk spille av filmer fra den. hd 720p å kanskje 1080p (vis ingen av disse klarer 1080p jeg har ikke peil hva spc det krever, men det er ikke viktig har bare hd-ready tv uansett altså 720p .) Å litt spill. Forventer ikke crysis på high lissom:P Men kjekt viss jeg kan ha på litt grei grafikk på de fleste spill. Da har jeg sikkert skrevet mer en jeg trenger men, er alt jeg har og si:) Å jeg setter pris på vis du har lest i mellom alt. Å jeg takker veldig mye for all hjelpen jeg kan få:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uHVgFQ
Skrevet

Jeg bestilte den opp til Troms, det kostet 100-150

Skrevet

Hva med denne da?

Acer Aspire 7738G CPT2 T6600 4GB

# Prosessor: Intel® CPT2 T6600

# Skjerm : 17.3" HD+ 1600 x 900, Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD

# Minne : 4GB (2x2048MB) DDR3 memory, upgradeable to 4 GB using dual soDIMM modules

# Harddisk : 1TB 500+500 GB Harddisk

# Chip-set : Mobile Intel® PM45 Express Chipset

# Grafikk : GeForce GT 130M 1024M

Skrevet

Folkens nå kom jeg over en acer til. Jeg lurer veldig på det her jeg har lenge tenkt å kjøpe denne Acer aspire 5738zg Men nå ser jeg denne som kommer ut 5 februar på amentio til bare 5500kr å 7000kr på ps.no men kjøper jo, selfølgelig på amentio da:P Her er linken Acer AS5740G. Har hørt noen her på forumet ha nevnt at AS5740 er bedre en 5738zg. Er den det? Å hva er forskjellene på de? Fordi det står ikke så veldig mye informasjon om den:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...