Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lignende sider som C-Dating


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er det rette stedet for denne tråden men. Jeg rota meg borti en side som heter c-dating.net, som er en slags dating side. Den er vel ikke helt sånn som dere er vant til. Her går det litt mer på å møte folk for å drive med erotiske ting. Man kan selvfølgelig finne drømmemannen/kvinnen her også, men dere skjønner hva jeg mener. Uansett, de skal fakatten meg ha 400-500kr i måneden hvis man skal være medlem! WHAT? Det er ikke alle som ser etter kosevenner som har så mye penger! Noen som vet om det er lignende sider, men for en myye mindre sum penger? :dontgetit: (C-dating virker jo faktisk som noe proffe greier, men i heiedussen for en pris! Snakk om å sluke penger ut fra folk) :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

www.g-punktet.no er så vidt jeg vet helt gratis, og er vel i samme kategorien som c-dating.

Sukker.no er definitivt det nettstedet jeg føler har best kombinasjon av brukermasse og brukervennlighet. Du får se nok til å gjøre deg opp en mening, men for å ta kontakt må du betale, eller så må den andre ha betalt. Synes systemet fungerer veldig greit, og det er ikke SÅ dyrt.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er det rette stedet for denne tråden men. Jeg rota meg borti en side som heter c-dating.net, som er en slags dating side. Den er vel ikke helt sånn som dere er vant til. Her går det litt mer på å møte folk for å drive med erotiske ting. Man kan selvfølgelig finne drømmemannen/kvinnen her også, men dere skjønner hva jeg mener. Uansett, de skal fakatten meg ha 400-500kr i måneden hvis man skal være medlem! WHAT? Det er ikke alle som ser etter kosevenner som har så mye penger! Noen som vet om det er lignende sider, men for en myye mindre sum penger? :dontgetit: (C-dating virker jo faktisk som noe proffe greier, men i heiedussen for en pris! Snakk om å sluke penger ut fra folk) :mad:

 

hvis du er ute etter å finne damer på nettet, er nettby det beste stedet (tro det eller ei, men det er sant). møtte dama mi som jeg har vært sammen med i snart to år derfra. det er drøss av damer der i ulike aldre og fra ulike steder. har vært innom ulike datingsider tidligere (ikke at nettby er en datingside..), men nettby eier :)

Endret av Wassabi
Lenke til kommentar

Husk at attraktive kvinner på datingsider ofte får 5-10 meldinger fra menn per dag, kanskje mer. Derfor er det viktig å skille seg ut fra mengden slik at oddsen for at du får svar øker.

 

I emne feltet skriv gjerne bare "Hey!"

Meldingen: Kommenter noe fra profilteksten hennes eller fra bildene..noe som viser at du har tatt deg tid til å lese profilteksten hennes og at du faktisk kanskje er interessert.

Så et godt eksemepl er vel da. Om hun skriver at hun liker å lese krim bøker.

"Ser du liker å lese krimbøker du også, kult! ;) Hvilken bok leser du nå fortiden ?"

Får du svar her da er det bare å kjøre på... =)

 

Husk at bør du ha profilbilde! :w00t:

Endret av Jakestylez
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...