int20h Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Det spekuleres i hvorvidt Oracle har lyst på Citrix for å styrke Xen-satsningen ytterligere, men har selskapet penger etter Sun-oppkjøpet? Les mer
MrLee Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Så lenge de ikke endrer navn på løsningen flere ganger på ett år så er jeg happy
Lock-Aze Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Så lenge de greier å holde på ETT navn og skriver inn f.eks 10.2 - 10.3 osv. og ikke endrer TOTALT produktnavn for hver 3'dje oppdatering så skal jeg være fornøyd. Holder på å bli sprø av Citrix slik som det er nå... Helt greit produkt, men, navneendringene holder på å gjøre meg sprø.
MrLee Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Så lenge de greier å holde på ETT navn og skriver inn f.eks 10.2 - 10.3 osv. og ikke endrer TOTALT produktnavn for hver 3'dje oppdatering så skal jeg være fornøyd. Holder på å bli sprø av Citrix slik som det er nå... Helt greit produkt, men, navneendringene holder på å gjøre meg sprø. Bra å høre at det ikke bare er jeg som er frustrert over akkurat det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå