Gå til innhold

Touch mobil til ca 3-4000kr


Gjest Slettet-CLIWLovz

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CLIWLovz

Hei,

 

Jeg har sett etter en god touch mobil til ca 3000 kr men vet egentlig ikke helt hva jeg skal velge. Jeg skal bruke mobilen til å sende sms, surfing på nett og lese mail.

Noen som kan komme med en idee på hva jeg burde velge?

 

 

Takk på forhånd.

Endret av Slettet-CLIWLovz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CLIWLovz
Apple iPhone

 

tenkte egentli å styre vekk fra iphone siden jeg har en ipod touch fra før av, og jeg synes at iphonen er litt kjedelig når du har hatt en ipod i noen år.

Lenke til kommentar
Apple iPhone

 

tenkte egentli å styre vekk fra iphone siden jeg har en ipod touch fra før av, og jeg synes at iphonen er litt kjedelig når du har hatt en ipod i noen år.

 

Noen god touch telefon for 3000 får du neppe, Htc magic er vel nærmest i så måte. De som befinner seg under dette nivået har alle mangler i en eller annen form.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CLIWLovz
Apple iPhone

 

tenkte egentli å styre vekk fra iphone siden jeg har en ipod touch fra før av, og jeg synes at iphonen er litt kjedelig når du har hatt en ipod i noen år.

 

Noen god touch telefon for 3000 får du neppe, Htc magic er vel nærmest i så måte. De som befinner seg under dette nivået har alle mangler i en eller annen form.

 

hvis jeg går opp til 4000kr da? :D

Lenke til kommentar
Acer Liquid er eit bra alterniv. Koster sovidt over 3000 kr. Får kjøpt den på expansys og pixmania.

 

Det er vel det beste jeg kunne kommet på også.

For 4000 er det straks lettere, til den prisen får du Liquid og Hero...levert på døra. begge er meget gode telefoner. begge har Android, og jeg heller muligens mot Hero selv om Acer er billigere. Stoler ikke nok på Acer som telefonprodusent/markedsfører.

 

Jeg har både Hero og iPhone, og liker begge...selv om simkortet står i Heroen nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CLIWLovz
Acer Liquid er eit bra alterniv. Koster sovidt over 3000 kr. Får kjøpt den på expansys og pixmania.

 

Det er vel det beste jeg kunne kommet på også.

For 4000 er det straks lettere, til den prisen får du Liquid og Hero...levert på døra. begge er meget gode telefoner. begge har Android, og jeg heller muligens mot Hero selv om Acer er billigere. Stoler ikke nok på Acer som telefonprodusent/markedsfører.

 

Jeg har både Hero og iPhone, og liker begge...selv om simkortet står i Heroen nå.

 

tenker det samme som deg om at acer som telefonprodusent. Jeg stoler mest på HTC eller Samsung fordi de har mange touch telefoner til forskjellige priser. Storebroren min har også HTC hero og han er godt fornøyd med den, men jeg vet ikke helt selv hva jeg skal gå for.

Lenke til kommentar

For ca 3100 kroner får du samsung jet hos cdon. Dette er ikke en smartmobil. Denne telefonen er rask, har en fantastisk skjerm og egner seg til dine kriterier.

 

Htc hero kjører android, bra skjerm, og ser veldig stilig ut.

En av de mest spennende smartmobilene 2009.

Koster fra 3500 kroner og oppover

nokia n97 og n97 mini nesten helt like mobiler. Dette er to symbiansmartmobiler med utskyvbart qwerty tastatur. N97 Er litt større og tyngre og har 32gb innebygget minne og plass for minnekort på 16gb. N97 mini har "bare" 8gb innebygget minne med plass for minnekort. Og har litt minde skjerm. Den er litt dyrere enn n97. N97 har blitt billigere i det de siste og kan fåes kjøpt fra ca 3800 kroner.

N97 mini koster ca 4200.

 

Dette er noe av det beste du kan få av touchmobiler i dag etter min mening.

Hvis disse ikke er noe du kan tenke deg, er nokia 5800, samsung galaxy, sony ericsson satio, sony ericsson x1 andre gode alternativer med nokia 5800 som kanskje leverer mest for pengene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CLIWLovz
For ca 3100 kroner får du samsung jet hos cdon. Dette er ikke en smartmobil. Denne telefonen er rask, har en fantastisk skjerm og egner seg til dine kriterier.

 

Htc hero kjører android, bra skjerm, og ser veldig stilig ut.

En av de mest spennende smartmobilene 2009.

Koster fra 3500 kroner og oppover

nokia n97 og n97 mini nesten helt like mobiler. Dette er to symbiansmartmobiler med utskyvbart qwerty tastatur. N97 Er litt større og tyngre og har 32gb innebygget minne og plass for minnekort på 16gb. N97 mini har "bare" 8gb innebygget minne med plass for minnekort. Og har litt minde skjerm. Den er litt dyrere enn n97. N97 har blitt billigere i det de siste og kan fåes kjøpt fra ca 3800 kroner.

N97 mini koster ca 4200.

 

Dette er noe av det beste du kan få av touchmobiler i dag etter min mening.

Hvis disse ikke er noe du kan tenke deg, er nokia 5800, samsung galaxy, sony ericsson satio, sony ericsson x1 andre gode alternativer med nokia 5800 som kanskje leverer mest for pengene.

 

 

jeg er ganske sikker på at jeg skal gå for htc hero nå. Har tittet litt på den i butikken og den skiller seg godt ut blandt de andre mobilene :D

Takk for en god forklaring :)

 

Mvh

DanVazz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...