MrLee Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 1. den er innpakka skikkelig 2. koster bare 50lapp mer i de fleste tilfeller, kanskje nærmere 100kr, men pytt 3. ikke kjangs for at butikken sender deg en "brukt" cpu? 4. du får en grei nok reserve kjøler, i tilfelle primæren din skulle ryke for en eller annen grunn andre? jeg tror iallefall jeg kommer til å kjøpe en boxed AMD cpu nestegang, selv om jeg har tenkt å kjøpe custom kjøler utenom
haavard81 Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 erfaring: kjøpte amd xp 2400 fra komplett. dømrade nissene gav meg en brukt en, det var masse rester på cpu etter "kjølepasta", og flere av pinnene var tydelig slitasje på under. Som forklaring fra komplett: Den var brukt som demo. Når jeg vil kjøpe meg ny bil så vil jeg ha den ny, ikke en som er kjørt som drosje i to måneder menne..fikk en boxed til slutt 8)
haabe Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 amd har visst andre garantiordninger på boxed cpus i motsetning til nonboxed.
formann Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 Jeg kan gi dere en grunn til å ikke kjøpe boxed. og den veier tyngre enn noen andre argumenter for å kjøpe Boxed. 1. Man får ikke sjekket steppignen før man kjøper den.
gthaman Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 Det er ganske dritt hvis man må kjøpe boxed for å kunne være sikker på at det ikke er blitt brukt... Hva med ram? Uff.
MrLee Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Skrevet 30. mai 2003 Jeg kan gi dere en grunn til å ikke kjøpe boxed. og den veier tyngre enn noen andre argumenter for å kjøpe Boxed. 1. Man får ikke sjekket steppignen før man kjøper den. så lenge man skal ha Barton, who cares?
formann Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 Jeg kan gi dere en grunn til å ikke kjøpe boxed. og den veier tyngre enn noen andre argumenter for å kjøpe Boxed. 1. Man får ikke sjekket steppignen før man kjøper den. så lenge man skal ha Barton, who cares? Når man ikke får sjekket steppingen så får man heller ikke sjekket batchnr.
It's me Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 Kjøpte selv en XP1800 som ikke var boxed. Kunne godt ha tenkt meg å kjøpt boxed, men den eneste de hadde med JUIBH(?) stepping var denne. Skal kjøpe Waterchill, men har ikke fått tak i det enda. Derfor hadde jeg valget mellom å kjøpe en billig vifte i mellomtiden, eller å vente til jeg får vannkjøling, noe jeg ikke ønsker. Heldig for meg så var Quad.no (kjøpte kabinett der) så snille at de ga meg en boxed kjøler gratis. Jeg vet ikke hvilken prosessor den egentlig hører til, men den kjøler godt, bråker ikke for mye (har nå hørt mye som er stillere, men helt greit lydnivå) og kjører på hele 5000rpm. Vil nok som topic-starter annbefale å kjøpe boxed siden prisforskjellen er så liten. Å ha en ekstra kjøler er veldig kjekt.
Prizefighter Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 Har en *jalla* kjøler på min 1800+.. ligger på 27grader.. ikke dårlig.
Xander^ Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 Har en *jalla* kjøler på min 1800+.. ligger på 27grader.. ikke dårlig. ikke dumt ikke dumt! min kjørte på enda på 37 grader når jeg klokka den til 2.1 GHz..men da med en 120 mm papstvifte i sidedøren..ikke værst uanz da
thomasr Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 Chris88; Du skal ikke se helt bort ifra at temperaturmåleren din er minst like jalla som kjøleren, med en billig kjøler er det en -meget- lav temp., uansett om det er idle eller load. Har du romtemp rundt frysepunktet endrer naturligvis det litt på tinga da
MrLee Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Skrevet 30. mai 2003 uansett, hvis han kjører stabilt, hvem bryr seg?
ØysteinI Skrevet 30. mai 2003 Skrevet 30. mai 2003 Har en *jalla* kjøler på min 1800+.. ligger på 27grader.. ikke dårlig. Load eller idle? Med kasse, uten? I snøstorm eller på varmt gutterom? Har fått en Tbird 1200 til å gå på 11grader med billig kjøler til 87kr .. (men da var den idle, men CPUidle, og god norsk vinter blåsende inn på den fra det åpne vinduet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå