Gå til innhold

The Big Bang Theory Quiz! (Regler i første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

the secret stash/emergency fund? er ikke det i green lantern figuren/cookie jaren hans?

Pengene er i Green Lantern figuren hans, så Korrekt!

Skrevet

My bad. Begge to er nevnt. Jeg som husket feil. Det er visst bare moren og søsteren som kaller ham for det. Jeg mente å huske at Leonard også kunne kalle ham det. Så det blir vel din tur, Oreokjeks. :)

Skrevet

Litt spesielt spørsmål:

Leonard har i en episode skaffet seg en ringetone som Penny ikke er spesielt begeistret for. Leonard selv liker den heller ikke, men har har betalt 3 dolalr for den derfor vil han ikke bytte. Hvilken ringetone er dette?

Skrevet (endret)

Litt spesielt spørsmål:

Leonard har i en episode skaffet seg en ringetone som Penny ikke er spesielt begeistret for. Leonard selv liker den heller ikke, men har har betalt 3 dolalr for den derfor vil han ikke bytte. Hvilken ringetone er dette?

Latteren til The Joker :D

Edit: Jeg vet jeg har rett, så jeg kommer med et nytt spørsmål med en gang:

I episoden hvor Lesslie bestemmer seg for at hun vil starte et ordentlig forhold med Leonard, får Sheldon tilsendt noe i posten fra moren sin, hva?

Hint: Dette fåregår på en fredag, altså retro game night.

Endret av N.N
Skrevet

Litt spesielt spørsmål:

Latteren til The Joker :D

Edit: Jeg vet jeg har rett, så jeg kommer med et nytt spørsmål med en gang:

I episoden hvor Lesslie bestemmer seg for at hun vil starte et ordentlig forhold med Leonard, får Sheldon tilsendt noe i posten fra moren sin, hva?

Hint: Dette fåregår på en fredag, altså retro game night.

Nintendo 64 med memory stick :p

Har ikke noen spørsmål... fritt frem for å poste...

Skrevet

Hvem hadde Sheldon på sitt lag under physics bowl?

En mexicansk vaskemann og en Russisk vaktmester som var Atomforsker i tidligere sovjet?

Skrevet

En vaktmester som tidligere var fysiker i Sovjetunionen, kantinedama, og enten hennes sønn eller slakter. Sheldon var ikke sikker på sistnevnte :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...