Gå til innhold

The Big Bang Theory Quiz! (Regler i første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som vi vet om: Joyce Kim(hvem er dette egentlig?), Steffany Barnette, Lesley Winkle og Penny

 

Mulige skrivefeil har sikkert forekommet.

 

Riktig?

 

Stemmer vel det ja. Joyce Kim har vi jo ikke fått presentert da, så det er vanskelig å vite noe om henne.

 

Man kan vel trygt si at Leonard er den mest seksuelt erfarne av de fire gutta uansett :p

Lenke til kommentar

Ok, jeg er såpass ny til serien at jeg ikke har sett samtlige episoder enda. Kan godt være dere vet mer enn meg, men mitt spørsmål kommer fra en samtale mellom alle gutta om Leonard, og da har begge feil.

 

Hint:

Sheldon slår fast at man får ringe til de som skriver dictionary for å påpeke at plenty nå vil si antallet jeg er ute etter.

 

Edit: Så folk ikke tok seg tid til det nei....

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Hvorfor skriker Penny ut tidlig i sesong 1 "You sick geeky bastards!". Hvem er det rettet til, og hvorfor?

 

De var på rommet hennes og ryddet mens hun sov :)

 

Ok, jeg er såpass ny til serien at jeg ikke har sett samtlige episoder enda. Kan godt være dere vet mer enn meg, men mitt spørsmål kommer fra en samtale mellom alle gutta om Leonard, og da har begge feil.

 

Hint:

Sheldon slår fast at man får ringe til de som skriver dictionary for å påpeke at plenty nå vil si antallet jeg er ute etter.

 

Edit: Så folk ikke tok seg tid til det nei....

 

Leonard påstår han har datet plenty of women.. I det tilfellet, var det vel 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...