Gå til innhold

The Big Bang Theory Quiz! (Regler i første post)


Anbefalte innlegg

Stemmer vel egentlig ikke trur jeg. Han kunne snakke med Siri, men så ble det for virkelig for han også klarte han ikke snakke med ho mer... men mulig det har endret seg senere og jeg ikke husker det.

 

Trur leiligheten hans var en klokke fabrikk. Mener det var det han sa når Sheldon skulle overnatte, også ble Sheldon bekymret for radioaktive rester.

 

Stemmer det, han kunne snakke med Siri på iPhonen sin, men ikke når han møtte henne i slutten av episoden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kjøpte sverdet fra Game of Thrones, men Sheldon ville heller ha "Excalibur" for da kunne han, quote: "gives you the right to rule a replica of England".

Korrekt. For å pirke så heter sverdet Longclaw og tilhører Jon Snow, men jeg trur ikke det blir nevnt i TBBT. Din tur.

 

Stemmer det, han kunne snakke med Siri på iPhonen sin, men ikke når han møtte henne i slutten av episoden.

Jeg tolket det som at han ikke klarte og snakke med iPhone Siri heller etter att han ikke klarte og snakke til hun når han drømte, men det er kanskje en subjektiv tolkning.

Lenke til kommentar

Fordi Sheldon & Co puttet eksplosiver inn i den, for å ikke bli sprengt selv. Husker ikke nøyaktiv hva det var i farta.

 

Da Howard skulle "straffe" Sheldon slik at han fikk smake litt av sin egen medisin, måtte Sheldon gjøre en rekke ting han egentlig ikke ville. Kan du nevne 3 av aktivitetene Howard fikk Sheldon til å gjøre? Og hva var motivasjonen til Sheldon?

Lenke til kommentar

Vil ikke helt si at mannen over meg svarte helt riktig men greitt.

 

Sheldon måtte hjelpe moren med å kjøpe klær (bernadette bestemte denne), vaske alle beltespenner til Howard og han måtte gi Howard et kompliment om jobben hans. Grunnen var at Sheldon ville møtes Steven hawking som Howard jobbet med en liten stund.

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

"Geology is`t a real science.". Etter han ofra seg så ble de andre så gira at de vant konkurransen. Det var vel forøvrig i episoden etter, men det var vel fortsatt samme dag som de oppdaget det, så det er vel greit.

 

 

Fyll inn det som mangler!

 

 

 

Scissors cuts paper

Paper covers rock

(BLANK)

(BLANK) poisons (BLANK)

(BLANK) smashes scissors

Scissors (BLANK)

(BLANK) eats paper

Paper (BLANK)

(BLANK) vaporizes rock

Rock crushes scissors

Endret av kim009
Lenke til kommentar

Sheldon krabbet ut vinduet sitt og inn vinduet til Leonard en gang. Trur det var i forbindelse med at han var nervøs rundt ett innbrudd de hadde hatt, men er ikke sikker. Men han hoppet ikke ut da. Trur han sa at han ville hoppe ut vinduet om noen brukte tannbørsten hans, men han gjorde jo ikke det når han fikk vite at Rajesh hadde lånr tannbørsten hans, men da satt di jo riktig nokk i kantina på Universitetet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...