Patience Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Denne tråden var feilpostet og er nå flyttet til riktig kategori. Vær nøye med å påse at du poster rett.
gxi Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 (endret) Nå er ikke lyd radiobølger, så den kategorien din er vist ganske stor.. Greia med akkurat den 2450MHz-frekvensen er at den får vann til å vibrere, så en mikrobølgeovn varmer egentlig bare opp vannet som igjen varmer opp resten, alt under og alt over har ikke samme virkning. Det skal ikke være lekkasjer i mikrobølgeovner, men det er selvsagt en mulighet, så kan være en idè om man er redd for stråling å ikke bruke en 15 år gammel ovn som såvidt holder sammen fordi noen har mistet den i gulvet noen ganger.. Endret 19. desember 2009 av gxi
Elgjeger Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Vi har en gammel 80talls-mikro hjemme. Den er i gang selv om døra er åpen. Om jeg har den på full effekt, åpner døra og står med hodet inni den i 10 minutter. Dør jeg da?
perpyro Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Vi har en gammel 80talls-mikro hjemme. Den er i gang selv om døra er åpen. Om jeg har den på full effekt, åpner døra og står med hodet inni den i 10 minutter. Dør jeg da? Ja det gjør du med mindre du er en av de som fortsatt virker med kokt hjerne. 1
Red Frostraven Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Jeg blir alltid facinert av det der buret. Hvordan kan et bur med STØRRE HULLER en det er metallbeskyttelse beskytte HELT når over halvparten av området IKKE er skjermet?
Khaffner Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 På samme måte som at et nett kan hindre fisk i å rømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå