Glutar Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Når du lager sats fyller du vann eller eddik på gjærlåsen,korken skal du vel ta av. Skal se slik ut:
Hightow3r Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Når du lager sats fyller du vann eller eddik på gjærlåsen,korken skal du vel ta av. Skal se slik ut: aha ; ) takker da blir det 25 liter sats på tirsdag
Toast Is Pimp! Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Fikk lyst og prøve. Har 1 venn som har laget øll 2 ganger og en annen som har satt vin en rekke ganger. Vinen var ikke noe særlig. Men jeg liker ikke vin uansett.
G Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 (endret) Det blir vel stor forskjell på resultatet (vinen) om en benytter det butikken selger deg av råstoffer kontra det å bruke egne bær og frukter. Har selv smakt f.eks. meget bra kvalitet på vin av plommer fra en som har holdt på å sette vin i en årrekke. Du kan sette vin av ganske mye forskjellige ting. Det gjelder bare å prøve seg fram og ikke gi opp for lett. Eksempelvis så vil det være stor forskjell mellom resultatene alt etter hvilken plommetype en velger å bruke. Endret 9. april 2010 av G
Scorpieonen Skrevet 28. februar 2015 Skrevet 28. februar 2015 jeg holder på å lage sats. Den har stått og "ploppet" i 3 dager nå, men måler ingen alkohol i satsen. Noen som kan svare på hvorfor alkoholinnholdet er null? Har brukt Coobra gjær. 6 kg.sukker, 1l appelsinjuice og 25 l vann. Ser nå på gjærpakningen at det ikke skal brukes gjærlås. Har likevel brukt dette. 1
Stork1 Skrevet 26. mai 2015 Skrevet 26. mai 2015 Noen her som har noen tips om plastbrenneren? Tenkte å lage meg en for morroskyld. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå