Gå til innhold

Vanskeligste Emblem / Title å få?


Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd å få BehindEnemyLines.jpg (Get a 10 killstreak without having any killstreak rewards equipped) i 3 dager men klarer det ikke :( Blir så sykt stressa når jeg er rundt 7. Har noen ett tips til setup o.l? =)

Sniper med ninja, silencer og cooldblooded på wasteland og campe så jævelig.

 

Prøv å ikke bruk silencer :thumbup: hvis du skal snipe så bruk Intervention :) ikke vits med silencer når du har cold bloodet. :cool:

Barret .50 cal ftw!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbup:

Nå har jeg prøvd å få BehindEnemyLines.jpg (Get a 10 killstreak without having any killstreak rewards equipped) i 3 dager men klarer det ikke :( Blir så sykt stressa når jeg er rundt 7. Har noen ett tips til setup o.l? =)

Sniper med ninja, silencer og cooldblooded på wasteland og campe så jævelig.

 

Prøv å ikke bruk silencer :thumbup: hvis du skal snipe så bruk Intervention :) ikke vits med silencer når du har cold bloodet. :cool:

Barret .50 cal ftw!

 

Intervention med fmj dreper du uansett på ett skudd :thumbup:

Lenke til kommentar

:thumbup:

Nå har jeg prøvd å få BehindEnemyLines.jpg (Get a 10 killstreak without having any killstreak rewards equipped) i 3 dager men klarer det ikke :( Blir så sykt stressa når jeg er rundt 7. Har noen ett tips til setup o.l? =)

Sniper med ninja, silencer og cooldblooded på wasteland og campe så jævelig.

 

Prøv å ikke bruk silencer :thumbup: hvis du skal snipe så bruk Intervention :) ikke vits med silencer når du har cold bloodet. :cool:

Barret .50 cal ftw!

 

Intervention med fmj dreper du uansett på ett skudd :thumbup:

Feil. Hvis du treffer beinet til en så får du kun en hitmarker.

Lenke til kommentar

:thumbup:

Nå har jeg prøvd å få BehindEnemyLines.jpg (Get a 10 killstreak without having any killstreak rewards equipped) i 3 dager men klarer det ikke :( Blir så sykt stressa når jeg er rundt 7. Har noen ett tips til setup o.l? =)

Sniper med ninja, silencer og cooldblooded på wasteland og campe så jævelig.

 

Prøv å ikke bruk silencer :thumbup: hvis du skal snipe så bruk Intervention :) ikke vits med silencer når du har cold bloodet. :cool:

Barret .50 cal ftw!

 

Intervention med fmj dreper du uansett på ett skudd :thumbup:

Feil. Hvis du treffer beinet til en så får du kun en hitmarker.

 

Ein får jo for fa*n hitmarket for alt med Intervention no.

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd å få BehindEnemyLines.jpg (Get a 10 killstreak without having any killstreak rewards equipped) i 3 dager men klarer det ikke :( Blir så sykt stressa når jeg er rundt 7. Har noen ett tips til setup o.l? =)

Sniper med ninja, silencer og cooldblooded på wasteland og campe så jævelig.

 

Prøv å ikke bruk silencer :thumbup: hvis du skal snipe så bruk Intervention :) ikke vits med silencer når du har cold bloodet. :cool:

 

Silencer er jo fortsatt nyttig, da blir du jo helt usynlig på minimappet. Dette er h va Cold-Blooded gjør: "Ability: Undetectable by UAV, air support, Sentry Guns, and thermal.". Har du ikke silencer kommer du jo til å vises på minimappet hver gang du skyter.

Lenke til kommentar

Ja, å løpe rundt er jo dritvanskelig dontgetit.gif

 

Nei, å løpe er ikke vanskelig, men å bruke lightweight og i tillegg løpe 250 miles tar litt tid. Jeg har sett at om jeg bruker lightweight i en sabotage-match og løper som en tulling så klarer jeg ikke å øke antall løpte miles med mer enn én.

Lenke til kommentar

Forrige prestige brukte jeg Marathon og Lighweight veldig mye, da endte jeg opp med ca 100 miles før jeg gikk ny prestige. Fikk tittelen "Decathlete" som er "Challenge: "Marathon Pro: VI" - Run 104 miles with Marathon.". Så ja, 250 miles med Lightweight tar lang tid, men det er jo ikke spesielt vanskelig. Det er jo bare å bruke Lightweight, og da får du den før eller senere. :)

Lenke til kommentar

Forrige prestige brukte jeg Marathon og Lighweight veldig mye, da endte jeg opp med ca 100 miles før jeg gikk ny prestige. Fikk tittelen "Decathlete" som er "Challenge: "Marathon Pro: VI" - Run 104 miles with Marathon.". Så ja, 250 miles med Lightweight tar lang tid, men det er jo ikke spesielt vanskelig. Det er jo bare å bruke Lightweight, og da får du den før eller senere. :)

 

Jeg tror ikke det bare er å bruke lightweight. Du må nok bevisst gå inn for å løpe mye for å klare 250 miles i løpet av 70 lvl. Som du selv sier så brukte du det mye og rundet så vidt 100 miles. Altså ikke halvveis en gang.

 

Lightweight pro VI er ikke vanskelig rent teknisk og ferdighetsmessig, men den krever tålmodighet og utholdenhet og det var kanskje meningen da de la lista så høyt.

 

Sakset fra et annet forum:

Im on Fifth Prestige and thought I'd try to get the Lightweight Pro(250 miles). I have all my classes set up with Marathon Lightweight combo and currently I've got 136 miles in about 2 days playing time. My dilemma now is I'm on rank 62 and I'm gonna struggle to get to 250 mark before I get the option to prestige so I suggest anyone who wants to get this is to wait until they reach 10th prestige(or whatever you shoose to stop on) before you try and go for this.
Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig. Nå tenkte jeg at dersom man ikke går ny prestige, så får man tittelen etterhvert. Bruker man Lightweight da, får man jo tittelen før eller senere, uten for mye "jobb". Du må jo selvfølgelig bruke Lightweight, og løpe mye rundt, men det ser ikke jeg på som vanskelig, men det kommer jo så klart litt ann på hva du mener med vanskelig. At det krever mye tålmodighet og tid er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Du dreper ikke med intervention uansett? Eller er dette noe de har patchet?

 

Nesten då :wee: Hvis du er "veldig" god i den så klarer du det med bare ett skudd. :hm:

Veldig god og treffer i beinet med et skudd, ikke død. Veldig god og treffer i låret med et skudd, ikke død. Veldig god og treffer i magen, hender hitmarkers kommer. Og alle sniperne dreper med et skudd i hodet.

Endret av Colado
Lenke til kommentar

Omicide er jo det lettest å få med chopper gunner. Har sikkert fått den 50+ ganger. 10 Nukes krever noe tid, men er ikke så vanskelig. Har fått 1000 ac130, det tok tid.

 

De vanskligste er jo de som tar tid, uten å hjelpe serlig. Eks. 1000 kills med stelth bomber, 1000 HS med Javelin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...